• یکشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 98051306555
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

الهه کولایی در گفت‌وگو با ایسنا:

درباره عملکرد منتخبین مردم در فراکسیون امید اطلاع‌رسانی شود

درباره عملکرد منتخبین مردم در فراکسیون امید اطلاع‌رسانی شود

عضو شورای هماهنگی مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: اطلاع‌رسانی درباره عملکرد منتخبین مردم در فراکسیون امید در مجلس و شورای شهر و بیان واقعیت‌ها از سوی منتخبان مردم می‌تواند به شکل‌گیری انتخاب‌ها در انتخابات پیش‌رو کمک کند.

الهه کولایی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص میزان موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات با توجه به عملکرد فراکسیون امید و دولت، اظهار کرد: در شرایط فعلی با توجه به تجربه انتخابات 92، 94 و 96 به نظر می‌رسد که دیدگاه‌های بسیار متفاوتی در میان فعالان سیاسی و چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب وجود داشته باشد که رسیدن به وحدت و اجماع در بین آنان نیازمند فرآیندی از گفت‌وگو و تبادل نظر است که در جریان قرار دارد.

وی افزود: در بین احزاب اصلاح‌طلب در رابطه با شیوه مواجه شدن با انتخابات پیش رو و در نظر گرفتن امکانات و محدودیت‌های موجود در روند برآورده کردن مطالبات مردم، دیدگاه‌های متفاوت وجود دارد و هریک استدلال خاص خود را ارائه می‌دهند و به نظر می‌رسد به این سادگی قابل جمع شدن و رسیدن به یکپارچگی و وحدت نظر نباشد.

عضو شورای هماهنگی مجمع زنان اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی در رابطه با عملکرد منتخبین مردم در فراکسیون امید در مجلس و شورای شهر و بیان واقعیت‌ها از سوی منتخبان مردم می‌تواند به شکل‌گیری انتخاب‌ها کمک کند. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اضافه کرد: به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط داخلی، منطقه‌ای و بین المللی قضاوت در رابطه با این جمع‌بندی زود است و فعالان سیاسی و حتی خود مردم می‌توانند در این زمینه به شکل‌گیری تصویری از آینده کمک کنند و در ایجاد آن سهمی داشته باشند که در یک روند تعاملی می‌تواند در ماه‌های پیش‌رو شکل بگیرد.

کولایی بیان کرد: فراموش نکنید که سازوکار حاکم بر انتخابات مجلس در بسیاری از مناطق کشور به جز شهرهای بزرگ تابع ملاحضات قومی، قبیله‌ای، منطقه‌ای و محله‌ای است و نمی‌توان به راحتی در رابطه با پیامدهای موضع‌گیری‌های سیاسی در این زمینه قضاوت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha