• پنجشنبه / ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98051708880
  • خبرنگار : 30054

بک لینک بخریم یا رپورتاژ آگهی سفارش دهیم؟

بک لینک بخریم یا رپورتاژ آگهی سفارش دهیم؟

حتماً می‌دانید که یکی از بهترین اصول بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو ایجاد بک لینک به سایت است. در این میان، این بک لینک‌ها هستند که میزان اعتبار یک سایت را تعیین می‌کنند. گوگل نیز نسبت به این موضوع بسیار حساس است و جایگاه وب‌سایت را در نتایج جستجو بر اساس فاکتورهایی مشخص می‌کند که یکی از آن‌ها وجود بک لینک به سایت است.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا باهدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه‌شده است.

بسیاری از کسب‌وکارها درازای پرداخت مبلغی لینک سایت خود را در سایر سایت‌ها قرار می‌دهند. این لینک‌ها  در فوتر یا منو قرار می‌گیرند که برای بهبود سئو سایت قطعاً موثر است، البته درصورتی‌که گوگل به پولی بودن لینک‌ها پی نبرد. با این کار لینک سایت شما در صفحات سایت دیگر قرار می‌گیرد.

اکنون شاید از خود بپرسید که چرا باوجود چنین روشی بازهم به انتشار رپورتاژ آگهی نیاز داریم؟ زمانی که لینک سایت شما درون مطالب سایت قرار می‌گیرد قطعاً گوگل میزان اعتماد و اعتبار بیشتری برای آن قائل می‌شود. لینک‌هایی که در سایت‌های معتبر خبری و پربازدید می‌گذارید، دائمی هستند و سال‌ها در آرشیو سایت باقی خواهد ماند. حتماً می‌پرسید دائمی بودن چه اثری در بهبود رتبه یا سئو سایت می‌تواند داشته باشد؟

هنگامی‌ که برای خرید بک لینک ماهیانه پولی پرداخت شود تا لینک شما در صفحات سایتی قرار گیرد، می‌توانید این امید را داشته باشید که احتمالاً از سوی گوگل به جایگاهی که مدنظرتان است رسیده‌اید، اما زمانی که نخواهید هزینه‌ای پرداخت کنید، برای بک لینک‌های خود در یک سایت، دیگر رتبه و جایگاه قبلی را در موتورهای جستجو را نخواهید داشت و با افت رتبه روبرو خواهید شد؛ اما در رپورتاژ آگهی این موضوع صدق نمی‌کند. در خرید بک لینک شما چند لینک از صفحات مختلف یک سایت دریافت می‌کنید اما در رپورتاژ آگهی تنها از یک صفحه لینک را دریافت می‌کنید. معتبرترین بک لینک اولین لینکی است که از سایت موردنظر می‌گیرید، زیرا اولین باری است که از سوی سایت پیشنهاد داده می‌شوید و اعتبار سایر بک لینک‌ها به‌اندازه بک لینک اول نخواهد بود. گوگل با خرید لینک مخالف است زیرا می‌خواهد رقابتی سالم بین رقبا و کسانی که مستحق رتبه بالا و اعتبار بیشتر هستند شکل گیرد. پس همواره دنبال روش‌های سالم و رقابت‌های مفید که به رشد و پیشرفت کسب‌وکارتان منجر می‌شود باشید.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha