• یکشنبه / ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98052009842
  • خبرنگار : 90047

رفع مشکلات بانوان پارالمپیکی ماموریت اصلی کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک

رفع مشکلات بانوان پارالمپیکی ماموریت اصلی کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک

مسوول کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک هدف از تشکیل این کمیسیون را رفع موانع و مشکلات بانوان ورزشکار اعزامی به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو عنوان کرد.

سیما لیموچی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی هدف از تشکیل کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک اظهار کرد: این کمیسیون برای نخستین‌بار با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان خبره ورزشی کمیته ملی پارالمپیک تشکیل شده که هدف ما این است تا با تشکیل این کمیسیون بتوانیم با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان، موانع، مشکلات و چالش‌هایی که پیش روی بانوان به‌ویژه برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است را مرتفع کنیم.

او گفت: در این کمیسیون تلاش کردیم از مسوولان و کارشناسان عالی‌رتبه وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌های ورزشی و برخی از قهرمانان سرشناس و مطرح پارالمپیک و اصحاب رسانه استفاده کنیم تا ضمن مرتفع کردن مشکلات بانوان ورزشکار گام موثری نیز در جنبش پارالمپیک برداریم.

لیموچی خاطرنشان کرد: هدف این کمیسیون که بازوهای کمکی و مشاوره‌ای کمیته ملی پارالمپیک است، توسعه و رشد ورزش بانوان در پارالمپیک است و تلاش خواهیم کرد هر ۲ هفته یک بار با تشکیل جلسه‌ای مشکلاتی که فراروی بانوان ورزشکار اعزامی به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است، بررسی و مشکلات را در حد امکان مرتفع کنیم. بنابراین نقش این کمیسیون نمایشی نخواهد بود.

مسوول کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک در پایان گفت: امیدوارم با شکل‌گیری این کمیسیون بتوانیم با استفاده از نظرات صاحب‌نظران و کارشناسان خبره ورزشی کاروان آماده و خوبی از بانوان ورزشکار را برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۵-۲۰ ۱۰:۴۸

المپیک 2016 الکی بحث و کشوند به رسانه‌ها که آی مردم مربی ندا شهسواری اجازه حضور در برزیل و ندادن دو روز بعد حذف شهسواری رسید برزیل که با پول مردم یک سفر مجانی رفته باشه. این‌ها میخوان برای ورزشکار کاری کنند؟ تابلوئه که پینگ پنگ ایران و خیلی کشورها شانس مدال ندارند فقط خواست با زنونه مردونه کردن کار و فشار رسانه‌ای سفر برزیل بره.