• یکشنبه / ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 98052010050
  • خبرنگار : 71251

قیمت طلا، سکه و ارز در روز یکشنبه

قیمت طلا، سکه و ارز در روز یکشنبه

در بازار طلا، سکه و ارز قیمت‌ها نسبت به روز گذشته کاهش را تجربه کرد.

به گزارش ایسنا، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) با کاهش ۲۵ هزار تومانی، چهار میلیون و ۱۶۰ هزار تومان قیمت دارد. سکه تمام طرح قدیم نیز ۳۰ هزار تومان ارزان شده و چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

هر قطعه نیم‌سکه نیز با ۴۰ هزار تومان کاهش قیمت، دو میلیون و ۱۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود. ربع سکه هم یک میلیون و ۳۷۰ هزار تومان است ۶۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته ارزان شده است اما قیمت سکه یک گرمی ثابت مانده و ۹۸۰ هزار تومان است.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار در طلافروشی‌ها ۴۱۱ هزار تومان معامله می‌شود که ۳۰۰۰ تومان از دیروز ارزان‌تر شده است.

در بازار جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی همچون روز گذشته ۱۴۹۷ دلار است.

در بازار ارز نیز امروز قیمت‌ها نسبت به روز گذشته کاهشی بود؛ به طوریکه بانک‌ها امروز (۲۰ مرداد) قیمت دلار را نسبت به روز گذشته کاهش دادند و هر دلار را ۱۱ هزار و ۴۵۹ تومان خریدند.

شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را هم ۱۲ هزار و ۸۴۰ تومان خریدند که در مقایسه با قیمت ۱۲ هزار و ۸۹۴ تومانی روز گذشته، نرخ این ارز هم کاهش یافته است.

هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری شد.

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها که از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است، با احتساب کارمزد حدود ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.

در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز قیمت دلار نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش یافته و قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان خریدند و ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان فروختند که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۵۰ تومانی داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۵-۲۰ ۲۱:۵۲

اون موقع که دلار 16000 تومن شده بود، بنده برای هر بار خریدهای معمولی منزل از سوپرمارکت محل، حدود 50 هزارتومن خرج میکردم ... الان که دکتر همتی دلار رو هر روز پایین تر میارن و رسیده به 11650 تومن، بنده همون خریدها رو انجام دادم (همین عصر امروز) و شد 96600 تومن ! حالا بنظر شما باید خوشحال باشیم که دکتر همتی هر روز داره ارزش پول ملی رو تقویت میکنه ؟؟ خنده داره واقعا ....

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۲۱ ۰۹:۰۲

به زوی شاهد دلار 8000 تومانی خواهیم بود. خریدن ارز دیگر توجیه اقتصادی ندارد. کسانی که ارز خریدند باید زودتر بفروشند تا بیشتر ضرر نکرده اند.