• چهارشنبه / ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 98052311186
  • خبرنگار : 71531

در گفت‌وگو با ایسنا اعلام شد

تمدید مهلت ثبت‌نام کارتخوانِ پزشکان / سرگردانی پزشکان برای ثبت کارتخوان

تمدید مهلت ثبت‌نام کارتخوانِ پزشکان / سرگردانی پزشکان برای ثبت کارتخوان

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی از تمدید مهلت ثبت‌نام پزشکان برای کارتخوان تا 31 مرداد ماه خبر داد و گفت: بسیاری از پزشکان موفق به ثبت کارتخوان نشده‌اند؛ چراکه زیرساخت‌های لازم فراهم نیست.

دکتر حسین کرمانپور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام کارتخوان برای پزشکان تا ۳۱ مرداد ماه تمدید شده است، گفت: البته بسیاری از پزشکان متقاضی ثبت‌نام کارتخوان، موفق به انجام این کار نشدند؛ زیرا زیرساخت‌های لازم فراهم نیست.

وی افزود: به عنوان مثال شرکتی که کارتخوان تولید کرده، شماره سریالش در سامانه امور مالیاتی ثبت نمی‌شود و آن را قبول نمی‌کند و پیغام می‌دهد که این کارتخوان در سامانه ثبت نشده است. طبق اطلاعات ما بانک پاسارگاد هم به تازگی به سامانه مالیاتی پیوسته است. وقتی هم که پزشکان با اداره مالیاتی تماس می‌گیرند و مشکل را مطرح می‌کنند، می‌گویند به ما ربطی ندارد. معلوم است که این ضرب‌الاجلی که اعلام می‌کردند، آنچنان ضرب‌الاجلی هم نیست.

کرمانپور ادامه داد: امروز یکی از پزشکان فوق‌تخصص به ما اعلام کرده که یک هفته است برای ثبت کارتخوان تلاش می‌کنم و در نهایت به من اعلام کرده‌اند که کارتخوان‌تان را عوض کنید. وقتی هم با بانک برای تغییر کارتخوان تماس گرفته‌ام، بانک اعلام کرده که اگر اکنون درخواست دهید، دو هفته دیگر کارتخوان داده می‌شود. بنابراین زیرساخت‌ها به مفهومی که دوستان ما در بخش مالیاتی کشور می‌گویند، مهیا نیست. این وضعیت تهران است و قطعا شرایط در شهرستان‌ها دشوارتر است.

وی تاکید کرد: هرچند مهلت ثبت‌نام را تا ۳۱ مرداد ماه تمدید کرده‌اند، اما بعید می‌دانم زیرساخت‌هایش در کشور طی این مدت آماده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۵-۲۳ ۱۱:۳۲

اجبار به داشتن کارتخوان واقعاً مسخرست. طرف کارتخوان می‌ذاره، ولی مدام میگه الان قطعه، آنتن نداره و... با یه بهانه‌ای استفاده نمی‌کنه. پس اجبار به این کار، بیهودست. مالیات از حساب بانکی باید گرفته شه.

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۲۳ ۱۷:۲۱

لطفا پیگیری کنید چرا بانک ملت سود سهام عدالت پارسال را هنوز پرداخت نکرده است؟؟؟ 5 ماه از سال 98 گذشته است و بقیه بانکها سود را پرداخت کرده اند اما برخی بانکها هنوز سود سهام عدالت پارسال را به مردم نداده اند. این موضوع را از رئیس جدید سازمان خصوصی سازی و رئیس سابق و نیز مسئولان بانکها پیگیری کنید. باتشکر