• جمعه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 98052512028
  • خبرنگار : 71516

در واکنش به ممانعت اسرائیل از ورود دو عضو کنگره

اشتیه: اسرائیل نگران رسوا شدن جنایت‌هایش علیه مردم فلسطین است

اشتیه: اسرائیل نگران رسوا شدن جنایت‌هایش علیه مردم فلسطین است

نخست‌وزیر فلسطین تأکید کرد که تصمیم رژیم صهیونیستی برای ممانعت از ورود دو عضو کنگره آمریکا به فلسطین نشان دهنده ترس این رژیم از رسوایی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد اشتیه، نخست‌وزیر فلسطین تأکید کرد: تصمیم اسرائیل برای ممانعت از ورود رشیده طلیب و الهان عمر، دو عضو کنگره آمریکا به فلسطین اشغالی و اظهارات تحریک‌کننده علیه آن‌ها نشان دهنده ترس اسرائیل از رسوایی و برملا شدن اقدامات جنایتکارانه و ظالمانه‌اش در مقابل مردم آمریکا و جهان است.

وی گفت: اسرائیل با کسانی که روشش را قبول نمی‌کنند می‌جنگد و برای ساکت کردن صداهایی که به صلح و احقاق حقوق مردم فلسطین دعوت می‌کنند تلاش می‌کند. تصمیم اسرائیل علیه عمر و طلیب نشان می‌دهد که نژادپرستی و دموکراسی نمی‌توانند کنار هم قرار گیرند.

رژیم صهیونیستی پنجشنبه مانع ورود رشیده طلیب و الهان عمر به اراضی اشغالی و اراضی فلسطین شد و تأکید کرد که سفر این دو عضو کنگره با هدف تقویت تحریم اسرائیل است.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما بیشتر از سایر دولت‌ها در جهان به آمریکا و کنگره احترام می‌گذاریم. اما قانون اسرائیل ورود کسانی را که به تحریم علیه ما دعوت می‌کنند منع می‌کند.

نتانیاهو گفت: طلیب و عمر دو فعال ارشد در زمینه تدوین قوانینی هستند که به تحریم اسرائیل دعوت می‌کنند. ما دستورکار این دو فعال را دیدیم و فهمیدیم که سفرشان تنها با هدف تقویت تحریم اسرائیل است. به عنوان مثال این دو نماینده مکان سفرشان را فلسطین اعلام کردند نه اسرائیل. آن‌ها از درخواست برای دیدار با مسئولان اسرائیلی یا حتی مخالفان امتناع کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۵-۲۵ ۱۲:۵۴

سازمان ملل وابسته به آمریکا نمیگذارداسرائیل رسواشود، ببخشیدکه گفتم سازمان ملل!، بایدبگویم سازمان دول متجاوز.