• شنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98052612362
  • خبرنگار : 90047

۳ قایقران معلول برای کسب سهمیه امروز به مجارستان می‌روند

۳ قایقران معلول برای کسب سهمیه امروز به مجارستان می‌روند

سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان درباره آخرین وضعیت ۳ قایقران اعزامی به مسابقات جهانی مجارستان گفت: قایقرانان اعزامی از شرایط آمادگی بالایی برخوردارند و تلاش بر این است در مجارستان ۳ سهمیه بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کنیم.

مسعود مهدوی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای آماده‌سازی تیم ملی قایقرانی اعزامی به مسابقات جهانی مجارستان از ابتدای سال تا به الان ۵ مرحله اردو در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار کردیم که در حال حاضر وضعیت نادر عیوضی و شهلا بهروزی‌راد در کلاس KL۳  و اسلام جاهد در کلاس KL۲ از نظر رکوردی نسبت به سال گذشته راضی‌کننده است و امیدوارم هر سه قایقران در کایاک تک نفره مسافت ۲۰۰ متر در فینال A  قرار بگیرند. البته در این مسابقات اسلام جاهد علاوه بر رقابت در کایاک تک نفره ۲۰۰ متر، در رشته VOA نیز برای کسب سهمیه پارالمپیک رقابت خواهد کرد.

وی گفت: تیم ملی قایقرانی معلولان برای شرکت در مسابقات جهانی امروز شنبه ۲۶ مرداد راهی مجارستان می‌شود و مسابقات از روز چهارشنبه ۳۰ مرداد آغاز و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان در پاسخ به این پرسش که آیا برای آماده سازی تیم با مشکل تجهیزات مواجه بودید یا خیر؟ تصریح کرد: امسال تیم از نظر تجهیزات شرایط راضی‌کننده‌ای داشت و فدراسیون قایقرانی تمام امکانات لازم را برای قایقرانان فراهم کرده بود.

مهدوی‌نیا همچنین پیرامون این پرسش که آیا کمیته ملی پارالمپیک نیز همکاری لازم را برای اعزام تیم به مسابقات جهانی مجارستان داشت یا خیر؟ افزود: هر چند از ابتدای سال قایقرانان معلول تحت پوشش فدراسیون قایقرانی قرار گرفتند اما با توجه به تفاهمنامه‌ای که بین فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک منعقد شده، کمیته قول داده است که در زمینه اعزام‌ بودجه لازم را در اختیار فدراسیون قرار دهد و همکاری خوبی را با فدراسیون قایقرانی داشته باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم با کسب بهترین نتیجه در مسابقات جهانی مجارستان به زحمات و تلاش مسوولین پاسخ مثبت بدهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha