• یکشنبه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98052713074
  • خبرنگار : 71620

گلمرادی: گرفتن حقوق‌های نجومی در تعارض با سیره علی (ع) است

گلمرادی: گرفتن حقوق‌های نجومی در تعارض با سیره علی (ع) است

نماینده مردم ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی با برشمردن سه مولفه «روحیه انقلابی، استکبارستیزی، امید به آینده» گفت: با وجود شرکت‌های خصولتی و گرفتن حقوق‌های نجومی در تعارض با سیره علی‌ابن‌ابیطالب حرکت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علی گلمرادی در نطق خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک عید سعید غدیر گفت: توجه به غدیر و ولایت یعنی این‌که هرگز از حریم ولایت و رسالت فاصله نگیریم، چرا که هرگونه فاصله یعنی توجه به نقشه دشمنان برای ایجاد تفرقه و شکاف بین مسلمین که امروز نظاره‌گر آن هستیم. امروز باید با تبعیت محض از ولی امر مسلمین نقشه دشمنان را خنثی کنیم.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اتحاد و انسجام نیازمند شروطی اساسی است، اظهار کرد: اولین شرط داشتن روحیه انقلابی است. تبعیت از این روحیه به معنای سرلوحه قرار دادن سیره عملی و علمی امیرالمومنین (ع) است. علی‌بن‌ابی‌طالب روزها به مدیریت و امور مسلمین می‌پرداخت و شبانه در خدمت فقرا و ضعفا بود امروز بعضی مسئولین ما غافل از این رویه و روش و بی‌توجه به مسائل و مشکلات قشر جدید فعالیت می‌کنند.

گلمرادی افزود: نمی‌توان با سبک مدیریت پروازی زندگی کنیم و ادعا کنیم که به روش امیرالمومنین عمل می‌کنیم. وجود شرکت‌های خصولتی و همچنین گرفتن حقوق‌های نجومی نیز در تعارض با سیره علی (ع) است. ارز دو نرخی که فساد ایجاد می‌کند خلاف زندگی امیرالمومنین(ع) است. امروز نمی‌توان کشور را با مدیران دو تابعیتی اداره کرد، چرا که عرق به اصالت نظام ندارند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به استکبارستیزی، اظهار کرد: یک روز پادشاه کشور ما در مقابل ملکه انگلیس سر تعظیم فرود می‌آورد و عزت کشور را به مخاطره می‌اندازد. اما امروز مقام معظم رهبری شجاعانه در مقابل فرستاده‌های جهانی می‌ایستد و عزت کشور را به رخ جهانیان می‌کشد.

نماینده مردم ماهشهر و امیدیه ضمن تشکر از سپاه پاسداران، گفت: پهپاد استکبار جهانی امروزه با اقتدار تمام متلاشی می‌شود و شناور انگلیسی توقیف شده و ما منتظر واکنش آنها می‌نشینیم.

گلمردای ادامه داد: البته در کنار مولفه‌های انقلابی و استکبارستیزی باید امید به آینده را بین مردم توسعه داد و در این مسیر باید به وجود جوانان بزرگ که مورد تاکید مقام معظم رهبری است نیز توجه کنیم.

وی در پایان گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند «سایه جنگ توسط ملت بزرگ از سر این کشور برداشته شده است» باید به مسئولین عرض کنم که پیروزی از آن این ملت است به شرطی که مسئولین متوجه عظمت آنها باشند پس به ملت توجه داشته باشید و مدیریت علی‌بن‌ابیطالب را الگوی خود قرار دهید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha