• چهارشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: علم و فناوری جهان
  • کد خبر: 98053014437
  • خبرنگار : 71589

شکایت فروشگاه زنجیره‌ای "والمارت" از تسلا

پنل خورشیدی

فروشگاه‌های زنجیره‌ای والمارت از شرکت تسلا به خاطر آتش گرفتن پنل‌های خورشیدی موجود در فروشگاه‌هایش شکایت کرده، چرا که معتقد است تسلا اصول اولیه ایمنی را در تعبیه این پنل‌ها رعایت نکرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، فروشگاه زنجیره‌ای والمارت پس از آتش گرفتن پنل‌های خورشیدی روی پشت بام هفت فروشگاه خود از تسلا شکایت کرده است. گفته می‌شود تسلا در نصب این پنل‌ها اقدامات ایمنی مناسب را رعایت نکرده است.

به گفته والمارت، ظاهرا تسلا سیستم‌های الکتریکی و خورشیدی خود را به درستی نصب نکرده است و بازرسانی را هم می‌فرستاده است که فاقد آموزش و دانش اولیه خورشیدی بوده‌اند. والمارت همچنین ادعا کرده است که صفحات خورشیدی تسلا با نقایص قابل مشاهده روبرو هستند.

این فروشگاه زنجیره‌ای، تسلا را برای نقض قرارداد، سهل انگاری و عدم رعایت استانداردهای صنعتی متهم کرده است و رسما از این شرکت شکایت کرده است.

والمارت از تسلا خواسته است تا نه تنها خسارت‌های مربوط به این هفت فروشگاه آتش گرفته را پرداخت کند، بلکه پنل‌های خود را از بیش از ۲۴۰ فروشگاه والمارت جمع‌آوری کند.

تسلا هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده است. هرچند به احتمال زیاد زیر بار نمی‌رود، چرا که این شرکت در تلاش است تا تجارت خورشیدی خود را جا بیاندازد و قطعا آخرین چیزی که می‌خواهد این است که یک مشتری خوب و بزرگ مانند والمارت را از دست بدهد تا از اثرات منفی ناشی از آن رنج ببرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.