• چهارشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98053014658
  • خبرنگار : 30054

۵ مدل کیفی که هر خانمی نیاز دارد + عکس

۵ مدل کیفی که هر خانمی نیاز دارد + عکس

کیف برای خانم‌ها یک وسیله ضروری است، کیف‌های زنانه معمولا همه جا و همیشه همراه خانم‌ها هستند فرقی نمی‌کند شما یک دختر نوجوان باشید یا یک خانم پا به سن گذاشته، کیف نیاز اولیه هر خانمی است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام لیان استور،  بسته به نوع کاربرد، اندازه و یا سلیقه شخص، کیف‌ها دارای انواع و اقسام مختلفی هستند شما می‌توانید کیف‌هایی در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع و مختلفی را در بازار و یا فروشگاه اینترنتی لیان استور پیدا کنید.

خوب برای انتخاب یک مدل کیف چندین ملاک را باید مد نظر خود قرار دهید تا بهترین انتخاب را از بین تنوع زیاد موجود در بازار وسیع کیف انتخاب کنید.

اولین ملاک و شاید مهمترین ملاک برای خانم‌ها و دختران جوان در انتخاب کیف، زیبایی و جنبه ظاهری این اکسسوری مورد علاقه خانم‌هاست. خیلی وقت‌ها کیف از روی ظاهر انتخاب می‌شود و شاید عملا کارایی که شما مد نظرتان است را نداشته باشد و شما فقط و فقط چون نمونه جدید و زیبایی است آن را انتخاب کردید و زیبایی را به کارایی ترجیح داده‌اید، در مورد کیفیت نیز همین امر صادق است، ممکن است کیف زیبا باشد ولی از کیفیت خوبی برخوردار نباشد و این یک اشتباه راهبردی است.

تقسیم‌بندی کیف‌ها :

۱-کیف دستی:

کیفی که بند اصلی آن کوتاه و دستی است و معولا روی دست انداخت می شود. این نوع از کیف بیشتر مورد استقبال  خانم‌های جوان و دختر خانم‌ها قرار می‌گیرد، همراه این نوع از کیف یک بند بلند یدک نیز قرار می‌دهند تا در صورت خستگی دست از بند بلند آن استفاده کنید که این خود یک نوع مزیت محسوب می‌شود.

۲- کیف دوشی:

کیف‌های دوشی کیف‌هایی با تنوع بالا و کاملا کاربردی هستند، اگر از داشتن کیف‌هایی با بند کوتاه خسته شدید به سراغ کیفی بروید که یکی از آپشن‌های آن داشتن بند بلند و محکم است.

کسی به سراغ کیفی با بند بلند می‌رود که همیشه در حال قدم زدن، خرید کردن و مسافرت است و هر آنچه مورد نیاز خودش است را با خود می‌برد ولی اگر شما از این دسته از خانم‌ها نیستید باید خدمتتان عرض کنم که هیچ ایرادی متوجه شما نیست چون این سبک ا ز کیف عامه‌پسند است و تقاضا برای آن کم نیست. کوچک متوسط و حتی بزرگ در هر  اندازه‌ای می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

سبک‌های مختلفی از انواع کیف‌های بند بلند وجود دارند. کیف‌های شل نیز در زیرمجموعه کیف‌های دوشی قرار می‌گیرند.

۳- کیف یک طرفه:

کیف یک طرفه کیفی است که بسیار مورد علاقه کسانی است که وسایل کمی را با خود حمل می‌کنند و به دلیل سهولت و راحتی استفاده علاقمندان از هر سنی را به خود جذب می‌کند فرقی نمی‌کند شما یک دختر خانم جوان باشید، یا یک خانم میانسال و یا حتی یک خانم سالمند و پا به سن گذاشته، این مدل محبوب شماست.

حال بسته به سلیقه خود می‌توانید رنگ، مدل، سایز، طرح و نقش آن را انتخاب کنید، چیزی که در هر فروشگاه عرضه کننده کیف پیدا خواهید کرد انواعی از مدل‌های  کیف یک طرفه است.

۳- کیف مجلسی:

از عنوانی که برای این کیف انتخاب کردیم مشخص است صرفا برای مجلس و مهمانی‌ها کاربرد دارد، شما یک کیف پر زرق و برق و شیک را همیشه همراه خود بیرون، محل کار جمع‌های دوستانه خود نمی‌برید چون اصلا مناسب این فضا و موقعیت‌ها نیستند.

۴- کیف شب:

کیف‌های شب نیز در زیرمجموعه کیف‌های مجلسی قرار می‌گیرند و از محبوبیت بسیار بالاتری برخوردارند

به دلیل کوچک بودن و استفاده آسان‌تر از کیف‌های مجلسی بزرگ، تنوع مدلی بالاتر و بیشتری در بازار دارند.

۵- کیف پول :

کوچک ترین عضو خانواده کیف که نقش مهمی هم در زندگی روزمره ما ایفا می‌کند، خانم یا آقا فرقی نمی‌کند همه ما کیف پول مورد نیاز خود را نیاز داریم. کیف پول بعنوان یک مدیر وظیفه نظم دادن به پول و وسایل کوچک شما را دارد.

کیف پول را در سایزهای کوچک تا بزرگ از بچه‌گانه گرفته تا کیف‌های مناسب خانم‌های پا به سن گذاشته از کم کاربرد و فانتزی تا پر کاربرد تقسیم بندی می‌شوند.

 انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha