• پنجشنبه / ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98053115014
  • منبع : فدراسیون فوتبال

احضار مدیران رسانه‌ای استقلال و پرسپولیس به کمیته انضباطی

احضار مدیران رسانه‌ای استقلال و پرسپولیس به کمیته انضباطی

رئیس کمیته انضباطی درباره بیانیه مقامات رسمی باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: اولا قاطعانه اعلام می‌کنم که این رفتارها در شروع فصل جدید مغایر با همه زحمت‌هایی است که برای آرامش فضای فوتبال و آغاز یک لیگ پر شور و سالم است. ثانیا با توجه به تاکید و اعلام قبلی، رکن قضایی فدراسیون فوتبال مصمم است با اجرای ظرفیت کامل مقررات انضباطی با هر نوع رفتاری که خلاف مقررات تلقی می‌شود، برخورد کند.

او ادامه داد: سوم این که اگر چه بیانیه دو باشگاه شاید در نوع خود متضمن کلمات معمولی و متعارف باشد، ولی چون این بیانیه‌ها با تشویش اذهان عمومی و جهت‌دهی به طرفداران دو تیم بزرگ پایتخت می‌تواند موجب نا آرامی و التهاب در سکوها شود و تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس را علیه یکدیگر تحریک کند، لذا ضمن ابلاغ اخطاریه برای مقامات صادر کننده بیانیه، اعلام می‌شود که در اولین فرصت ممکن باید جهت پاسخگویی به این رفتار خود درکمیته انضباطی حاضر شوند.

وی ادامه داد: البته از مدیریت دو باشگاه بزرگ پایتخت درخواست می کنم که با ارشاد مجموعه تحت نظارت خود و جلوگیری از هرگونه رفتارهای تحریک آمیز که منجر به التهاب در بین هواداران می‌شود، چنانچه در خصوص رفتارهای دیگران و یا هرگونه تخلف و رفتار غیر ورزشی اعتراض دارند، فقط از طریق انعکاس مقامات مسوول، اقدام کنند.

حسن‌زاده در پایان گفت: ان‌شاءلله که در روز آغازین لیگ برتر با همت مدیران محترم ۱۶ باشگاه و عوامل و دست اندرکاران و هم‌چنین هواداران پرشور، شاهد شکوفایی و طراوت لازم در مسابقات باشیم.

به گزارش ایسنا، در حالی حسن‌زاده به صدور بیانیه از سوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اشاره کرده است که روز گذشته چنین اتفاقی رخ نداد بلکه ابتدا گابریل کالدرون در نشست خبری به جذب دو بازیکن خارجی از سوی استقلال اشاره کرد و گفت که وضع مالی رقیب همشهری بهتر از تیمش بوده و توانسته بازیکنان خارجی بیش‌تری را جذب کند.

در واکنش به این صحبت‌ها که با ایجاد حواشی در میان هواداران دو تیم همراه شد، مدیر رسانه‌ای استقلال نیز در صفحه مجازی خود مطلبی را منتشر کرد و به اظهارات سرمربی پرسپولیس واکنش نشان داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha