• پنجشنبه / ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۸:۰۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 98053115092
  • خبرنگار : 71431

ضرورت اعلام لیست کارکنان اماکن عمومی به پلیس

کارمند

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از ضرورت الزام دریافت پروانه خدمتگزاری برای تمامی کارکنان اماکن عمومی پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ تقی افرند دراین‌باره گفت: به استناد ماده ۸ آیین نامه نظارت بر اماکن عمومی، تمامی صاحبان اماکن عمومی، موظفند لیست کارکنان خود اعم از ایرانی و غیرایرانی را از طریق مراجع صدور پروانه به نیروی انتظامی معرفی کنند تا پس از بررسی های لازم و در صورت تأیید صلاحیت، برای آنان پروانه خدمتگزاری صادر شود.

وی با بیان اینکه مدت اعتبار پروانه خدمتگزاری یکسال است، گفت: کارکنان اماکن عمومی موظفند همه ساله نسبت به تمدید پروانه خود اقدام کنند و در صورت تغییر هر یک از کارکنان شاغل در اماکن عمومی موصوف که دارای پروانه خدمتگزاری هستند، مراتب باید ظرف ۴۸ ساعت از سوی صاحبان این اماکن، به پلیس اعلام شود تا تمهیدات لازم در این خصوص انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.