• یکشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 98060301395
  • خبرنگار : 80001

با حکم وزیر شهرسازی انجام شد

خداحافظی زودهنگام مازیار حسینی با حوزه مسکن

خداحافظی زودهنگام مازیار حسینی با حوزه مسکن

به فاصله هفت ماه پس از انتصاب سید مازیار حسینی به سمت معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، او امروز با حکم وزیر کنار رفت.

به گزارش ایسنا، امروز وزیر راه و شهرسازی در حکمی "محمود محمودزاده" را به عنوان "سرپرست معاونت امور مسکن و ساختمان" منصوب کرد. او جانشین سید مازیار حسینی شد که از ۲۵ دی ماه ۱۳۹۷ عهده‌دار این سمت بود.

در حکم محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی خطاب به محمود محمودزاده آمده است: نظر به تعهد، سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان "سرپرست معاونت امور مسکن و ساختمان" منصوب می شوید.

در ادامه حکم "سرپرست معاونت امور مسکن و ساختمان" آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارت خویش و در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

وزیر راه و شهرسازی در آذرماه سال ۱۳۹۷، محمود محمودزاده به عنوان عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن منصوب کرده بود. وی پیش از این مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان بوده است.

حسینی در زمان تصدی معاونت مسکن و ساختمان، طرح‌هایی را تحت عنوان تام کاد، تام فاز و تام اج را به ترتیب در زمینه تامین مسکن کارکنان دولت، تامین مسکن به روش فروش اقساطی زمین و تامین مسکن از طریق اجاره‌داری حرفه‌ای را مطرح کرد که حالا مشخص نیست با خروج زودهنگامش از این وزارتخانه، سرنوشت این طرح‌ها چه خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۶-۰۴ ۱۴:۴۶

چرا نظام مهندسی استان ها و ادارات کل راه و شهرسازی استان ها مجوز تاسیس شرکت حقوقی آزمایشگاه پایه ۳ و شرکت حقوقی مجری پایه ۳ نمیدهند ؟

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۰۴ ۱۴:۵۷

چرا مهندسان را معطل گذاشتید ؟ بسیاری از مهندسان چندین ماه است که مدارک خود را برای تاسیس آزمایشگاه خاک و بتن پایه ۳ و۲ به ادارات کل راه و شهرسازی دادند ولی مدیر کل اداره راه و شهرسازی از امضای درخواست ها خودداری میکند و این تعلل ها باعث ضرر و زیان مهندسان شده چون نمیتوانند از پروانه حقیقی خود استفاده کنند و هیچ درآمدی فعلا ندارند .

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۰۴ ۱۴:۴۹

چرا تعرفه نظام مهندسی شهرستان بعد ۶ ماه از آغاز سال ۹۸ هنوز افزایش نیافته ؟

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۰۴ ۱۵:۰۱

چرا سامانه شکایت های مردمی در سایت وزیر راه و شهرسازی غیرفعال شده

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۰۴ ۲۱:۴۵

چرا اداره تشکل های مردمی و سازمان های مهندسی وزارت راه و شهرسازی به درخواست های جدید برای تاسیس شرکت های حقوقی ، پاسخ نمیدهد ؟ چرا وقت و عمر مهندسان را هدر میدهید ؟ بنده ۲ ماه است که هیچ درآمدی ندارم چون اخذ پروانه شرکت های حقوقی زمان برشده ،

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۰۴ ۲۱:۴۸

چرا هیچ کنترلی بر حضور و غیاب مهندسان مجری سرساختمان وجود ندارد .

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۰۵ ۱۲:۵۲

مدام میگویند ما اشتغال درست کردیم ؟ کدومم اشتغال ؟ ۲ ماهه ازگار مدارک دادم به نظام مهندسی ولی میگن اداره راه و شهرسازی درخواست های جدید برای شرکت های حقوقی را قبول نمیکند ؟ چرا ؟ ۱۵۰ میلیون پول وسایل و تجهیزات آزمایشگاه دادم ، ۴ تا مهندس پروانه دار استخدام کردم دارم از جیب حقوق میدم .

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۰۵ ۱۳:۰۲

والله خوش به حال کارگران هپکو ، خط راه آهن سراسری را مسدود میکنند و بعدش حق و حقوق خود را میگیرند ولی مهندسان بدبخت ۶ ماهه که افزایش تعرفه های نظارت را دریافت نکردند .

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۰۵ ۱۳:۱۷

درخواست تاسیس و ارسال مدارک شرکت های مجری حقوقی و آزمایشگاه های خاک باید به شکل اینترنتی ارسال شود تا مدت تایید صلاحیت شرکتها کم شود .