• دوشنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 98060401625
  • خبرنگار : 71496

در پی شلیک موشک از غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پایگاه مقاومت در شمال غزه را هدف قرار دادند

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پایگاه مقاومت در شمال غزه را هدف قرار دادند

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) یکی از پایگاه‌های مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند. کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نیز امروز جلسه‌ای فوری برای بررسی این تحولات تشکیل می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بالگردها و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یکی از پایگاه‌های مقاومت فلسطین در نزدیکی روستای ام النصر در شمال نوار غزه را با چهار موشک قرار دادند.

این حمله تلفات جانی در پی نداشت.

این در حالی است که مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی چهار موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده است که سامانه گنبد آهنین دو موشک را منهدم کرده است.

دو موشک دیگر نیز به شهر سدیروت اصابت کردند.

در پی این حمله موشکی، دو صهیونیست زخمی شده و پنج نفر دیگر هم دچار رعب و وحشت شدند.

در این راستا شبکه خبری روسیا الیوم به نقل از منابع خود گزارش داد، عصر یکشنبه صدای انفجارهایی در آسمان این شهر در نتیجه تلاش سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک‌های فلسطینی شنیده شد.

ارتش این رژیم اعلام کرد، آژیرهای هشدار در شهرک‌ها و شهرهای اطراف نوار غزه به صدا درآمدند.

این ارتش افزود: روز یکشنبه سه موشک از نوار غزه به جنوب "اسرائیل" شلیک شدند که تلفاتی نداشتند و صبح امروز کابینه امنیتی نشستی فوری برای بررسی این تحولات تشکیل خواهد داد.

این رسانه‌ها تاکید کردند، صداهای انفجارهایی که در آسمان غزه شنیده شد، ناشی از به کار گیری گنبد آهنین برای مقابله با موشک‌هایی بود که از غزه شلیک شدند.

سایت‌های عبری زبان مدعی شدند یکی از این موشک‌ها در آسمان نوار غزه منفجر شد.

همچنین رسانه‌ها گزارش دادند، تعدادی از شهرک‌نشین‌ها در پی شلیک چند موشک‌ از نوار غزه به سمت شهرک‌های اطراف غزه زخمی شدند.

شبکه خبری الجزیره اعلام کرد، پس از شنیده شدن صدای آژیرهای هشدار، انفجارها در مناطق سدیروت و عسقلان واقع در مرز نوار غزه رخ داد.

پس از شلیک این سه موشک مسؤولان رژیم صهیونیستی مجبور شدند هزاران تنی که در یک جشنواره هنری در شهر سدیروت شرکت کرده بودند، از آن محل خارج کنند.

شورای شهر منطقه "شعار هانیگیف" در جنوب اراضی اشغالی با انتشار بیانیه‌ای از سقوط یکی از این موشک‌ها در یک زمین و وقوع آتش سوزی در آنجا خبر داد.

به گفته کارشناسان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند در راستای ایجاد امنیت و ثبات نسبتی جهت برگزاری انتخابات، از افزایش تنش‌ها با غزه جلوگیری کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha