• دوشنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98060401888
  • خبرنگار : 30054

اهمیت خرید رپورتاژآگهی در دنیای دیجیتال مارکتینگ

اهمیت خرید رپورتاژآگهی در دنیای دیجیتال مارکتینگ

اگر در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنید، حتما واژه رپورتاژآگهی به گوشتان خورده است. در دنیای دیجیتال امروزی که هر لحظه از روش‌های سنتی بازاریابی دور و دورتر می‌شویم، رپورتاژآگهی سهم بیشتری در بازاریابی را به خود اختصاص می‌دهد. کسب‌وکارهای آنلاین و برندهایی که به تبلیغات در فضای وب نیاز دارند، از رپورتاژ آگهی به‌عنوان یک ابزار کارآمد بهره می‌برند.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه‌ شده است.

به گزارش ایسنا، کارشناسان بازاریابی محتوا و سئو همواره از رپورتاژ آگهی به‌عنوان بهترین روش معرفی برند و حفظ آن نام‌ برده‌اند. تا آنجا که حتی برندهای بزرگ و معروف نیز برای ماندگار کردن جایگاه خود همواره از آن استفاده می‌کنند. بی‌تردید اگر شما در فضای وب فعالیت می‌کنید، نباید از اهمیت سفارش رپورتاژ آگهی غافل شوید؛ اما شاید این پرسش در ذهنتان به وجود آید که رپورتاژ آگهی اصلا چه اهمیتی دارد؟

ارزش برند خود را حفظ کنید

برندهایی که صاحب وب‌سایت هستند، برای اینکه خود را در فضای وب ماندگار کنند، مطالب خوب و با کیفیتی تولید می‌کنند که درعین‌حال به چالش و نیاز مشتری پاسخ می‌دهد. جایگاه این مطالب در وب‌سایت خود شرکت است؛ اما آنچه در رپورتاژ آگهی رخ می‌دهد، نوعی تبلیغات غیرمستقیم است که مخاطب را با محصولات و خدمات برند درگیر می‌کند. کیفیت رپورتاژ آگهی نیز به‌عنوان مؤلفه اساسی همان چیزی است که مخاطب شما را به مشتری دائمی تبدیل می‌کند. در حقیقت، هر چقدر اصول سئو، بازاریابی و خبرنگاری را به‌درستی در تهیه مطلب رپورتاژ آگهی به کار بگیرید، مخاطب خود را نیز به همان اندازه به برند خود وفادار کرده‌اید.

پس‌ از آن که یک رپورتاژ آگهی اصولی و با کیفیت تولید کردید، باید آن را در وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر کنید. این نکته دیگری است که به حفظ ارزش برند شما کمک می‌کند. هرچقدر وب‌سایتی که برای انتشار مطالبتان انتخاب می‌کنید از اعتبار و بازدید بیشتری برخوردار باشد، ترافیک بیشتری به وب‌سایت شما هدایت می‌شود و این موضوع دامنه گسترده‌تری از مشتریان را برای شما فراهم می‌آورد. در این میان، وب‌سایت‌های خبری معتبر که در سرویس‌های مختلف خبری مطلب تهیه می‌کنند، می‌توانند بهترین گزینه برای خرید و انتشار رپورتاژ آگهی باشند.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha