• شنبه / ۹ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98060904614
  • خبرنگار : 30054

گوشی موبایل را گران نخرید!

گوشی موبایل را گران نخرید!

نوسانات قیمت گوشی تلفن همراه در سال‌های اخیر به گونه‌ای بوده که خرید یک گوشی مدل بالا برای بسیاری از اقشار جامعه کمی مشکل شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بنگ گود، البته بورس گوشی‌های تلفن همراه همواره نوسانات قیمت زیادی را شاهد بوده و این نوسانات در همه مدل‌های گوشی تلفن همراه تقریباً یکسان است.

بررسی تجاری موبایل اوپو، گوشی شیائومی و گوشی vivo

از گوشی‌های آنچنانی که بیشتر پول برند خود را از مشتریان می‌گیرند گرفته تا کمپانی‌های نوظهوری همچون اپو، شیائومی، ویوو که حالا دیگر از سازندگان معتبر این صنعت یعنی ساخت گوشی هوشمند به حساب می‌آیند.

 این شرکت‌های فعال در حوزه ساخت گوشی موبایل محصولات با کیفیتی به بازار عرضه کرده‌اند و محبوبیت بسیار زیادی در بین خریداران به دست آورده‌اند. به طوری که در برخی از مدل‌ها واقعاً گوشی شیائومی یا گوشی اوپو و یا گوشی ویوو انتخاب قطعی بسیاری از خریداران است.

 در این نوشتار ما قصد داریم یک خرید ایده‌آل را بررسی کنیم. خرید یک تلفن هوشمند که آخرین دستاوردهای صنعت موبایل سازی را در خود داشته باشد و در عین حال قیمت آن به گونه‌ای باشد که با توجه به نوسانات بازار موبایل، خریدار دچار ضرر و زیان احتمالی نشود.

 در ادامه این نوشتار برای خرید یک گوشی تلفن همراه عالی و کارآمد و البته ارزان به شما کمک می‌کند. البته کمک ما از جنس مشاوره است. چرا که ما اساساً فعالیت تجاری و اقتصادی خاصی را در برنامه‌های خود نداریم اما راهنمایی‌هایی که به شما می‌ دهیم، بدون تردید برای شما سودآوری مالی زیادی خواهد داشت.

در خرید گوشی تلفن همراه به شما کمک می‌کنیم

البته اگر این اصل را قبول داشته باشید که گاهی یک تجربه یا مشاوره آگاهانه و هوشمندانه در چند جمله ساده از یک تخفیف پولی قابل توجه ارزشمندتر است.

 طبق روال همه کارهای تخصصی ما نیز به سراغ متخصصان حوزه موبایل و گوشی‌های هوشمند رفتیم و از کارشناسان فروشگاه بنگ گود پرسش‌هایی را در خصوص چگونگی قیمت‌ها و کم کیف گوشی تلفن همراه مطرح کردیم که نتیجه کلی آن به شما کاربر عزیز ارائه می‌شود.

درباره کیفیت گوشی شیائومی نیاز به پرس و جو نباشد چون واقعاً این کمپانی کیفیت بالای محصولات خود را بارها در مدل‌های متعددی که تولید کرده، اثبات کرده است. در نمونه‌های دیگر موبایل هوشمند نظیر گوشی اوپو یا گوشی ویوو نیز همین طور بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از برندهای نامدار به نوعی حق برند و هزینه آن را از مشتریان و مصرف‌کنندگان خود به صورت مستقیم یا مستقیم دریافت می‌کند.

خرید موبایل شیائومی یا اوپو و ویوو؛ کدامیک؟

 به عبارت دیگر بسیاری از کالاها به قیمت واقعی ارائه نمی شوند و پولی که ما میدهیم در واقع پول اسمو رسم آن کمپانی‌ها است؛ نه ارزش واقعی محصولی که دریافت می‌کنیم.

به نظر می‌رسد در چنین شرایطی کمپانی‌های موفق اما نوظهوری نظیر اپو ، ویوو یا شیائومی، می‌توانند گزینه مطلوبی برای خرید محصولات دیجیتالی علی‌الخصوص گوشی تلفن همراه باشند.

 در واقع شرکتی مثل ویوو یا شیائومی و اپو که اخیراً نمونه‌های بسیار قدرتمندی از انواع گوشی‌های هوشمند را روانه‌ی بازار کرده‌اند به دلیل نوظهور بودن تمرکز ویژه بر روی جا انداختن محصولات خود در بین خریداران دارند، که همین مسئله حاشیه امنیتی برای خرید خریداران از نظر قیمت ایجاد می‌کند.

در واقع یا خرید موبایل از این کمپانی‌های جویای نام ما پول اضافه بابت برند و اسمو رسم آنها پرداخت نمی‌کنیم. یعنی آنها چنین هزینه‌ای را با قیمت گذاری کاذب و بالا از ما طلب نمی کنند

 اما آیا واقعا محصولات این کمپانی‌ها یا کیفیت و قابل قبول است ؟

به عبارت دیگر چه تفاوتی میان یک موبایل گرانقیمت با یک موبایل با قیمت منطقی وجود دارد؟

طبق نظرات کارشناسان فروشگاه اینترنتی بنگ گود که در زمینه واردات و فروش گوشی‌های هوشمند برندهای مختلف در ایران فعالیت‌های گسترده‌ای دارند، این تولیدکنندگان خوشنام یعنی شیائومی، ویوو و همچنین اپو اگر نگوییم از نمونه‌های مشابه خود چیزی اضافه‌تر دارند، لااقل مطمئن هستیم که چیزی کم ندارند.

 ما وقتی که گوشی اپو می‌خریم یا یکی از مدل‌های جواب پس داده‌ی شیائومی را که بسیاری از خریدارن سالها با مدل‌های مختلف آن در کمال رضایت استفاده کرده‌اند را انتخاب می‌کنیم و یا حتی وقتی از کمپانی خوشنام ویوو که لپ تاپ‌های آن را به خوبی می‌شناسیم گوشی تلفن همراه می‌خریم؛ به همه آنچه که در صنعت موبایل سازی و تکنولوژی هایی که در دنیای تلفن همراه ارائه شده است دسترسی پیدا می‌کنیم، با این تفاوت که هزینه اضافه و پول برند را پرداخت نمی‌کنیم!

مشتریان از موبایل شیائومی یا اوپو و ویوو راضی‌ترند

 در بسیاری از نظرسنجی‌های انجام شده خریداران این گوشی‌ها یعنی موبایل‌های شیائومی یا گوشی اوپو و موبایل ویوو رضایت بیشتری از مشتریانی که از کمپانی‌های اسم و رسم دار خرید کرده‌اند، اعلام داشتند.

این کمپانی‌های مشتری مدار که این روزها دیگر برای خود برند شده‌اند از نگاه کارشناسان حرفه‌ای صنعت موبایل، نه تنها قیمت پایین‌تری دارند بلکه کیفیت بالاتری نسبت به محصولات مشابه دارند.

 این مسئله در مقایسه‌های فنی قطعات و لوازم استفاده شده در تولید این موبایل‌ها قابل بررسی است.

به هر صورت موبایل شیائومی موبایل اوپو و موبایل ویو ۳ پیشنهاد پیش روی شما هستند که به نظر اهل فن و تجربه، شایستگی حضور در دستان شما را دارند.

 شما کاربران عزیز اگر به مشاوره تخصصی بیشتر از آنچه که معمولاً در فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌شود نیاز دارید، می‌توانید با کارشناسان سایت بنگ‌گود ارتباط بگیرید و پرسش‌های خود را مطرح کنید تا در نهایت یک خرید ایده‌آل و رضایت‌بخش برای خود رقم بزنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha