• یکشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98061005086
  • خبرنگار : 71620

درخواست سلحشوری برای اعمال رافت اسلامی در مورد برخی بازداشتی‌ها

درخواست سلحشوری برای اعمال رافت اسلامی در مورد برخی بازداشتی‌ها

یک عضو فراکسیون زنان مجلس نسبت به میزان حکم صادر شده برای برخی بازداشتی‌های اخیر انتقاد کرد و از دستگاه‌های مرتبط اعمال رافت اسلامی برای آن‌ها را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، پروانه سلحشوری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی  در تذکری شفاهی ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: حسین بن علی (ع) به ما آموخت که اگر دین ندارید آزاده باشید، اما سوال این جا است که ما چقدر به پیام آزادگی امام (ع) گوش جان می‌سپاریم؟

وی با یادآوری  اصل ۲۷ قانون اساسی، بازداشت‌هایی که در روز کارگر انجام شده است را یادآور شد و ضمن انتقاد از میزان حکم‌های صادر شده برای افرادی مانند، مرضیه امیری و عاطفه رنگریز  و نوشین جعفری  مقایسه این احکام  با احکامی برای اختلاس گران را قابل تاسف دانست.

این عضو کمیسیون فرهنگی در پایان گفت: آن زمانی که حجت الاسلام و المسلیمن رئیسی برای ریاست دستگاه قضا آمدند حرف‌های‌شان در دل مردم یادآور عدالت و دادخواهی بود، اما وااسفا که دوباره شاهد تکرار احکامی هستیم که روسای پیشین قوه قضاییه بر آن تاکید داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۰ ۱۳:۴۱

درود بر این بانوی شجاع وفهیم مجلس...

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۰ ۱۲:۲۵

خخخ بانوی شجاع بسی خندیدیم. راستی گردنت خوب شد؟

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۰ ۱۳:۵۲

خانم سلحشوری حمایت از مجرمین حمایت از رفتار مجرمانشونه شما چطور خودتون رو نماینده مردم میدونید درحالیکه از مجرمین حمایت میکنید

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۰ ۱۴:۰۱

رافت اسلامی مال کسایی که به حداقل به خدا باور دارند...

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۰ ۱۶:۰۷

.... لطفا تا به دام قانون نیفتاده اید خود را رها سازید....

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۰ ۱۵:۴۹

برو به پیاز داغت برس .

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۰ ۱۷:۱۹

پاسخ جلیل که البته ذلیله...اولا که پیازداغ درست کردن کار هر کسی نیست . دوم اینکه برو این ... رو جایی بگو که خریدار داره؛ ...شما ....هنوز اندر خم یه کوچه‌اید و هنوز تو خم کوچه مسخره کردن مادران و خواهرانتون ...

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۰ ۱۷:۱۵

عزیزجان دست قضات هم نیست..دیگه بذارید باز نکنیم بیشتر

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۰ ۱۸:۱۳

محکومیت بر اساس قانون صادر میشه. اینکه اختلاس محکومیتش بیشتره یا تبانی علیه امنیت ملی دست قوه یا حتی قاضی نیست، بر اساس قانونی است که خود شما نماینده ها تصویب کرده اید یا می توانستید تغییر بدهید. بعد از 4 سال خوردن و خوابیدن، از دیگران ایراد نگیر، خانم!!

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۰ ۲۳:۰۰

زور نزن.دیگه رای نمی یاری.

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۱ ۱۲:۱۶

باسلام نزدیک انتخابات که میشه این نماینده ها شروع میکنند اینطور حرف زدن توی این سه سال گذشته ایشان درحوزه انتخاباتی شان چه خدمتی انجام داده اند کدام اعتراض نسبت به ساخت وسازهای بی رویه درتهران ومحیط کرده‌اند اینها همش با مردم بازی میکنند

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۱ ۱۸:۴۰

به فکرمشکلات و معیشت مردم باشید و فرافکنی نکنید برای انتخابات . این کسی که تو زندانه به امام حسین محرم و عزادارا توهین کرده باید آب خنک بخوره .جای شماهم اونجاست به وقتش ان شا ءالله