• دوشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98061105775
  • خبرنگار : 71620

کریمی: درمان ایثارگران و جانبازان قربانی اختلافات دولت شده است

کریمی: درمان ایثارگران و جانبازان قربانی اختلافات دولت شده است

نماینده مردم اراک در مجلس مسئله درمان ایثارگران و جانبازان را قربانی اختلافات داخلی دولت دانست.

به گزارش ایسنا، علی اکبر کریمی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس، در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: در شرایط کنونی آزمون های استخدامی با مشکل سقف سنی مواجه هستند و این مسئله مشکلات بسیاری را برای متقاضیان به ویژه متولدین دهه ۶۰ ایجاد کرده از این رو رئیس جمهور باید نسبت به افزایش سقف سنی اقدام کند.

نماینده مردم اراک در مجلس ضمن تاکید بر لزوم تعیین تکلیف ده‌ها هزار نیروی شرکتی و قرارداد موقت در سازمان‌های دولتی و به ویژه سازمان صدا و سیما گفت: در شرایط کنونی بار اصلی وظایف و کارها برعهده همین افراد است اما از نظر امنیت شغلی، بیمه و حقوق و مزایا در شرایط نامناسبی هستند از این رو باید این نیروها ساماندهی شوند.

کریمی همچنین در مورد بیمه تکمیلی جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا، اظهار کرد: امروز بسیاری از مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها به علت بدهی بسیار زیاد بیمه دی، قراردادهایشان را فسخ کرده‌اند. ایثارگران عملا از خدمات درمانی محروم هستند. حدود یک ماه گذشته در فراکسیون ایثارگران آقای شهیدی با توجه به دستور رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبارات مربوط، قول دادند که این مشکلات حل خواهد شد اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

کریمی در پایان حوزه درمان ایثارگران را قربانی اختلافات داخلی دولت دانست و گفت: اخبار حاکی از آن است که متاسفانه حل مشکل درمان ایثارگران برای تحمیل مدیریت جدید فردی سیاسی بر بنیاد شهید، گروگان گرفته شده است. این مسئله نه به نفع دولت و نه به نفع خانواده بزرگ ایثارگران است. اگر سازمان برنامه و بودجه مشکل کمبود اعتبارات این حوزه را رفع نکند ما مجبوریم مسائل پشت صحنه را به صورت شفاف اعلام کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha