• دوشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98061105973
  • خبرنگار : 30054

برنامه‌نویسان پرچم‌دار بازار کار آینده دنیا

برنامه‌نویسان پرچم‌دار بازار کار آینده دنیا

دنیای امروز عصر کسب‌وکار و به‌اصطلاح بیزینس است. به‌ویژه برای کسانی که در حوزه کامپیوتر فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کارجوپلاس، در این زمینه برنامه‌نویسی کامپیوتر از جمله مهارت‌هایی است که تخصص در آن می‌تواند آینده شغلی شما را تضمین کند. از سایت‌هایی که می‌بینید تا استفاده از اپلیکیشن‌های روی گوشی همراه، همه با برنامه‌نویسی پیاده‌سازی شده‌اند. برنامه‌نویسی شامل زبان‌های مختلفی می‌شود؛ مانند c++، سی شارپ، جاوا و... که در زمینهٔ های مختلف کاربرد دارند.

چند مدل درآمدزایی برای برنامه‌نویسان وجود دارد که شامل مدل کارمندی، آزادکاری و ایده سازی می‌شود.

هر یک از این مدل‌ها شرایط کاری به خصوصی برای کسب درآمد دارند و میزان درآمد در هر یک از مدل‌ها وابسته به عوامل تأثیرگذار در آن‌ها است. در مدل کارمندی عواملی مانند تجربه، سابقه کاری، میزان تخصص و... تاثیر مستقیمی در میزان درآمد افراد دارد بطوری که در این مدل برنامه‌نویسان می‌توانند تا ۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان کسب درآمد کنند. در مدل آزادکاری برنامه‌نویسان به‌صورت پروژه‌ای و شخصی کار می‌کنند و وابسته به سازمان یا موسسه خاصی نیستند. رزومه کامل، ارتباطات قوی، تجربه کافی و... از عوامل تاثیرگذار در مدل آزادکاری هستند. میزان درآمد در این مدل بستگی به توافق طرفین دارد اما چیزی معقولی که وجود دارد مبلغی بین ۱ تا ۱۵ میلیون هست.

در مدل ایده سازی یک یا چند برنامه‌نویس روی یک ایده خوب وقت می‌گذارند و بعد از پیاده‌سازی ایده به دو روش کسب درآمد می‌کنند. یا ایده خود را به یک شرکت یا سرمایه‌گذار می‌فروشند یا خودشان روی ایده کار می‌کنند؛ و به درآمد می‌رسانند. در این روش افراد می‌توانند میلیاردی درآمد کسب کنند به‌شرط آن که ایده به‌ خوبی آنالیز شود.

در سال‌های گذشته میزان استخدام برنامه‌نویس کامپیوتر مخصوصاً در زمینهٔ تحت وب با نرخ چشم‌گیری در حال افزایش بوده است.

باید گفت به دلیل توسعه صنعت نرم‌افزار داخل کشور پیش‌بینی می‌شود این روند همچنان ادامه داشته باشد.

اگر در برنامه‌نویسی مهارت دارید یا به این حوزه علاقه‌مند هستید. پیشنهاد می‌کنیم از سرویس تحلیل بازار کار و آگهی‌های اپلیکیشن کارجوپلاس استفاده کنید تا علاوه بر حدود درآمدی خود به همه‌ی آگهی‌های مرتبط با برنامه‌نویسی در کشور نیز دسترسی داشته باشید.

برای دانلود اپلیکیشن کارجوپلاس اینجا کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha