• دوشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98061106028
  • خبرنگار : 71565

نماینده شوش:‌ مسئولین اجرایی شدن گام دوم انقلاب را در اولویت کارها قرار دهند

نماینده شوش:‌ مسئولین اجرایی شدن گام دوم انقلاب را در اولویت کارها قرار دهند

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون در آغاز دهه پنجم انقلاب هستیم و باید به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اهتمام بورزیم اظهار کرد: مسئولین باید اجرایی شدن گام دوم انقلاب را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

به گزارش ایسنا، سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: پیام امام حسین (ع) در مبارزه با ظالمین بهترین پیام استکبار ستیزی و پیروزی حق بر باطل و به نتیجه رسیدن مقاومت است. ملت‌های آزاده جهان با تکیه بر این پیام برای نابودی یزیدیان زمان یعنی آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود راهی جز مقاومت و مبارزه ندارند. امروز آنچه حزب الله لبنان، انصارالله یمن و حشد شعبی با تکیه بر آن به پیروزی‌های مهمی دست پیدا کردند همین جوشش خون حسینی و دوری از موضوع سازش و پذیرش معامله قرن است.

وی افزود: در هفته امر به معروف و نهی از منکر باید توجه کنیم که ما تحت بیرق نظام اسلامی زندگی می‌کنیم. این بی حجابی‌ها و بدحجابی‌ها با جامعه اسلامی همخوانی ندارد که گاها این موضوعات به یک ولنگاری تبدیل می‌شود. قانون مربوطه در این خصوص باید مورد توجه باشد تا جامعه به سمت قهقرا نرود. از متولیان امر و رئیس جمهور می‌خواهم نسبت به اجرایی کردن قانون مربوطه توجهات لازم را داشته باشد.

نوری ادامه داد: در آغاز دهه پنجم انقلاب هستیم. با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب و نقش جوانان در این حوزه لازم است که مسئولین نظام گام دوم انقلاب را در اولویت برنامه خود قرار دهند و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی در پیاده کردن سیاست‌های کلی اقتصادی قدم‌های موثری را بردارند. نباید تجربه تلخ برجام را تکرار کنیم. باید با حمایت از بخش خصوصی و نیروی داخلی به خصوص جوانان قدم‌های موثری در این حوزه برداریم.

نماینده مردم شوش تصریح کرد: متاسفانه امروز کم کاری دستگاه نظارتی باعث شده علی رغم کاهش قیمت ارز شاهد قیمت کالا نباشیم که این خود موجب مشکلاتی برای مردم شده است. امروز مردم خواستار برخورد با مدیران فاسد، یقه سفیدها و آقازاده‌ها توسط قوه قضائیه هستند و مطالبه مهم آنها اجرایی شدن فرمان ۸ ماده‌ای مقام معظم رهبری است.

نوری خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای رئیس جمهور سیلاب اخیر و آثار تخریب آن بر زیرساخت‌های خوزستان از ذهن مردم پاک نمی‌شود. باران جدید در راه است اما در این باره اقدامی نشده است.

وی خطاب به وزیر راه اظهار کرد: با توجه به تصادفات جاده‌ای لازم است نسبت به تخصیص سهمیه قیر و ساماندهی محورهای حادثه خیز راه‌های روستایی توجهات لازم را داشته باشید. وزیر نیرو توجه کند که مردم در تامین آب شرب مشکل دارند و تعرفه سنگین آب‌بها کمر کشاورزان را شکسته است.

نوری در خاتمه گفت: وزیر کشاورزی نسبت به تامین و تخصیص نهادهای کشاورزی و تسریع در پرداخت خسارت سیل به کشاورزان اقدامات لازم را انجام دهید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha