• سه‌شنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98061206657
  • خبرنگار : 30054

تعرفه رپورتاژ آگهی چه نقشی در انتخاب آن دارد؟

تعرفه رپورتاژ آگهی چه نقشی در انتخاب آن دارد؟

صاحبان مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی به خوبی از مزیت‌های خرید رپورتاژ آگهی با خبرند، اما آنچه تصمیم شما را برای خرید آن قطعی می‌کند، تعرفه رپورتاژ آگهی است. امروزه با تنوع رسانه‌های اینترنتی مخلف به طبع با تعرفه‌های متنوعی نیز رو به رو هستید. اما این کاملا به هوش و قدرت تخلیل شما بستگی دارد که کدام را انتخاب کنید.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

به گزارش ایسنا، آن دسته از مدیران و صاحبان کسب‌وکار که بی‌توجه به نحوه و کیفیت انتشار رپورتاژ آگهی، دست به انتشار آن می‌زنند، همواره با این چالش رو به رو هستند که آیا نتیجه مورد نظر عایدشان می‌شود و یا باز هم باید منتظر یک معجزه باشند. از این رو برای انتخاب رسانه مورد نظر باید مواردی را در نظر داشته باشید تا نتیجه معقولی حاصل شود.

به اعتبار رسانه توجه کنید

هر چقدر ساختار یک وب‌سایت اصولی و با کیفیت باشد، بک‌لینک‌هایی که به وبسایت شما می‌دهد نیز به همان اندازه تاثیرگذار خواهد بود. وبسایت‌های خبری معتبر که اعتبار دامنه آنها بالا است و از سئو خوبی برخوردار هستند، بی‌تردید می‌توانند همان سکوی پرتاب شما باشند. بهتر است قبل از انتخاب به اعتبار رسانه‌ها توجه کنید و قیمت رپورتاژ آگهی آنها را نسبت به کیفیت وبسایت‌ها بررسی کنید.

نکته دیگر اثر بخش بودن رسانه‌ها نسبت به یکدیگر است، شاید یک رسانه بسته به نوع کسب‌وکار شما بیشترین تاثیر را در رشد برند شما داشته باشد و آن دیگری فقط جیب شما را خالی کند. شاید لازم است کمی صفحات مختلف رسانه مورد نظرتان را ورق بزند و به نحوه انتشار  رپورتاژ آگهی توجه کنید. ببینید چه کسب‌وکارهایی در آن رسانه رپورتاژ منتشر می‌کنند و آن رسانه هر روز چه تعداد رپورتاژ آگهی با کیفیت از برندهای معتبر منتشر می‌کند؟ در این میان، برخی رسانه‌ها برای انتشار رپورتاژ آگهی بسته و پکیچ‌های متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند که کار بررسی را ساده‌تر می‌کند.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha