• پنجشنبه / ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98061407388
  • خبرنگار : 30054

در رپورتاژ آگهی به چه سوال‌هایی پاسخ دهیم؟

در رپورتاژ آگهی به چه سوال‌هایی پاسخ دهیم؟

کاربران اینترنتی دوست دارند چیزهای جدید بخوانند و چیزهای جدیدی تجربه کنند. حتی وقتی پای موضوعات تکراری در فضای وب به میان می‌آید، وبسایت‌هایی که خبر و مطالب جدید و دست اول را منتشر می‌کنند، نسبت به رقبا پیشی می‌گیرند. وقتی کاربر موضوعی را در گوگل جستجو می‌کند، حتی در مواجهه با رپورتاژ آگهی اصلا انتظار خواندن چیزهای تکراری را ندارد و فقط به دنبال حل مشکل و رفع نیاز خود است.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

به گزارش ایسنا، گوگل نیز برای اینکه مخاطبان اینترنتی از این سردرگمی خلاص شوند و همواره به مطالب مفید و دست اول دسترسی داشته باشند، الگوریتمی را فعال کرده که به شدت نسبت به این موضوع حساس است و مطالب دست اول را در اولویت بازدید مخاطبان قرار می دهد. از این رو، بهتر است برای نوشتن رپورتاژ آگهی اول مخاطب خود را شناسایی کنید و سپس به تولید مطالب ناب و غیر تکراری بپردازید.

شخصیت مخاطب خود را بسنجید

برای اینکه بازار هدف را به درستی انتخاب کنید باید درک دقیقی از مشتریان و خریداران واقعی داشته باشید. اینکه مشتری با چه خصوصیاتی به سراغ محصول و خدمات شما می‌آید، پرسشی است که پاسخ به آن از اهمیت بالایی برخوردار است. برای این منظور باید با طرح چند سوال از خودتان شروع کنید و یا مصاحبه‌ای را ترتیب دهید تا شخصیت خریداران به خوبی مشخص شود.

برای شروع باید بدانید که مشتری شما با چه چالش هایی رو به رو است و بزرگترین چالش آن چیست؟ اگر مشتری شما به دنیال کیفیت می‌گردد، بهتر است در متن رپورتاژ آگهی از مزایای کیفیت محصول خود نسبت به رقبا بگویید و اگر قیمت برای وی اهمیت بیشتری دارد، می‌توانید ارازان‌ترین محصول و خدمات خود را ابتدا به او معرفی کنید و سپس به سراغ دیگر گزینه‌ها بروید.

از طرفی، می‌توانید پرسش های دیگری را مطرح کنید که به این شناخت کمک کند. اینکه مشتری شما از کدام شبکه اجتماعی بیشتر استفاده می‌کند؟ چه مجلات و وبلاگ‌هایی را مطالعه می‌کند؟ چه مسئولیتی دارد؟ موفقیت‌های شغلی برای وی چه معنایی دارد؟ از چه دانش و مهارت‌هایی برخوردار است و حتی یک روز عادی شغلی برای وی چه معنایی دارد؟ از جمله پرسش‌هایی است که شما را برای پاسخ به نیازهای وی راهنمایی می‌کند.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha