• پنجشنبه / ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98061407390
  • منبع : نمایندگی مرکزی

آخرین وضعیت "آذراب" از قول معاون استاندار مرکزی

آخرین وضعیت "آذراب" از قول معاون استاندار مرکزی

ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: طبق آخرین اطلاع در دسترس، بانک کشاورزی در رابطه با هیئت مدیره موقت تصمیماتی گرفته که هنوز به دست ما نرسیده است .

سعید فرخی در گفت‌و گو با ایسنا، افزود: ما نیز همانند کارگران و کارکنان شرکت، مهمترین مسئله آذراب را تعیین مالکیت می‌دانیم و معتقدیم باید سهامدار مشخص و توانمند در این حوزه و دارای اهلیت وارد کار شود.

معاون اقتصادی استاندار مرکزی تصریح کرد: بانک کشاورزی به دلیل محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی که بانک ها برای بانکداری دارند، معتقد است که باید یک سهامدار دارای اهلیت فنی و مالی و مدیریتی انتخاب شود. هفته گذشته نیز در کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید نیز موضوع اصلی همین موضوع بود و به صورت جدی پیگیر تعیین تکلیف این مهم تا هفته آینده هستیم.

گفتنی است، استاندار مرکزی 11 شهریورماه در خصوص جزئیات جلسه ای که با حضور وزیر صمت، سرپرست سازمان خصوصی سازی، رئیس سازمان گسترش و صنایع ایران، مدیران عامل بانک ملی و کشاورزی، مدیران مپنا، مدیر قرارگاه خاتم الانبیا، معاونان وزارت اقتصاد، نیرو و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس کل دادگستری استان در تهران، نمایندگان اراک در مجلس، مسئولین ارشد استان و ... با محوریت بررسی وضعیت و تعیین تکلیف آذراب، هپکو و واگن پارس تشکیل شد، گفته بود: مدیریت جدید شرکت آذرآب اراک ظرف ۴۸ ساعت آینده مشخص می‌شود .

سید علی آقازاده افزود: در این نشست مقرر شد سهام شرکت آذرآب که در اختیار بانک کشاورزی است واگذار و مدیریت این شرکت ظرف مدت ۴۸ ساعت آینده توسط سهامدار عمده که اکنون بانک کشاورزی است، معرفی شود .

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد سهام شرکت آذراب اراک در مرحله بعدی به مپنا و یا یک شرکت مشابه مپنا واگذار شود .

استاندار مرکزی در خصوص حضور نمایندگان شرکت مپنا در این نشست گفت: نمایندگان این شرکت استقبال خوبی از واگذاری سهام بانک کشاورزی نداشته و مقرر شد ظرف مدت ۱۰ روز آینده نمایندگان مپنا با گزارش کاری که از آذراب به دست می آورند، نتیجه را اعلام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha