• پنجشنبه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ / ۰۵:۱۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98061708705
  • خبرنگار : 90047

بنی‌تمیم اعلام کرد

اعزام ۷ میلیاردی کاروان ناشنوایان به بازیهای آسیایی هنگ‌کنگ

اعزام ۷ میلیاردی کاروان ناشنوایان به بازیهای آسیایی هنگ‌کنگ

دبیر فدراسیون ناشنوایان از حمایت ویژه وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک از کاروان اعزامی ناشنوایان به بازیهای آسیایی ناشنوایان در هنگ‌کنگ خبر داد و گفت: در نشستی که با مسعود سلطانی فر و صالحی امیری هفته پیش در محل وزارت ورزش داشتیم قرار بر این شد تا هفته آینده اعتبار ویژه‌ای برای اعزام کاروان به هنگ‌کنگ اختصاص داده شود.

حمید بنی‌تمیم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در نشستی که هفته گذشته با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در محل وزارت ورزش و جوانان داشتیم مسائل و مشکلات مالی کاروان ناشنوایان برای حضور در نهمین دوره بازهای آسیایی هنگ‌کنگ مطرح و مقرر شد وزیر ورزش و صالحی امیری حمایت ویژه‌ای به جز بودجه تخصیص یافته به فدراسیون از کاروان اعزامی داشته باشند تا دغدغه ای از نظر اعتباری برای اعزام کاروان نداشته باشیم.

وی گفت: قرار شد این بودجه طبق قولی که وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک دادند تا هفته آینده در اختیار فدراسیون قرار بگیرد تا مشکلی برای رزرو بلیت‌ها و سایر هزینه‌های کاروان نداشته باشیم.

دبیر فدراسیون ناشنویان میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای اعزام کاروان ناشنوایان به بازیهای آسیایی هنگ‌کنگ را ۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: کاروان ناشنوایان در قالب ۱۴۳ ورزشکار در ۸ رشته ورزشی فوتبال، فوتسال، والیبال ساحلی، تکواندو، دوومیدانی، جودو، شنا و پینگ‌پنگ در نهمین دوره بازیهای آسیایی ناشنوایان شرکت خواهد کرد. تلاش بر این است تا پنجمی دوره قبل را تکرار کنیم.

بنی‌تمیم اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور سعی کردیم در این دوره تعداد رشته‌ها را از ۱۱ رشته دوره قبل به ۸ رشته کاهش دهیم و کاروان کیفی و مدال‌آور را به بازیهای آسیایی اعزام تا بهترین نتیجه ممکن را در هنگ‌کنگ کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در جهت ارتقای انگیزه و روحیه ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی آیا برنامه‌ای دارید یا خیر؟ اظهار کرد: با توجه به مشکلات و تورمی که وجود دارد فدراسیون همین که بتواند اردوها را مرتب برگزار کند و مشکلی برای اعزام نداشته باشد کار بزرگی انجام داده است. البته فدراسیون در جهت افزایش روحیه ورزشکاران اعزامی سعی می‌کند ایاب و ذهاب ورزشکاران را تا حد امکان پرداخت کند اما این که بخواهد حقوقی را برای ورزشکاران حاضر در اردو در نظر بگیرد امکانپذیر نیست و نیاز به حمایت دولت دارد.

دبیر فدراسیون ناشنوایان در پایان گفت: متاسفانه ورزشکاران ناشنوا کمتر مورد توجه مسوولین قرار گرفته‌اند و حتی در صورت مدال آوری پاداش آنها نسبت به افراد سالم کمتر است. امیدوارم مسوولین این ورزشکاران را نیز مورد حمایت قرار دهند و نگاه‌ویژه‌تری به آنها داشته باشند تا در ادامه مسیر به خاطر بی‌توجهی مسوولین از ورزش دلسرد نشوند. ورزشکاران ناشنوا حتی به حداقل‌ها نیز راضی هستند و ما باید تلاش کنیم حداقل‌ها را از نظر معیشتی برای آنها تامین کنیم تا با انگیزه بیشتری در میادین حاضر شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha