• جمعه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98062210221
  • خبرنگار : 71132

در نامه به رییس سازمان صداوسیما؛

مطهری: در شبکه سه اتهام زدند، خواستار پاسخگویی‌ام

مطهری: در شبکه سه اتهام زدند، خواستار پاسخگویی‌ام

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه زنده شبکه ۳ متهم به نشر اکاذیب درباره فوت مرحومه سحر خدایاری شده، خواستار دفاع از خود در این باره شد.

به گزارش ایسنا، علی مطهری در نامه‌ای خطاب به علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما نوشت: «با سلام، نظر به این که در برنامه زنده شبکه ۳ سیما در پنجشنبه شب، اینجانب را متهم به نشر اکاذیب درباره فوت مرحومه سحر خدایاری به قصد کسب رای کردند، مستدعی است طبق ماده واحده مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام ترتیبی اتخاذ کنید که اینجانب به مدت دو برابر زمانی که درباره این بنده به تصریح و به تلویح نشر اکاذیب کردند، در همان زمان از شبانه روز در شبکه ۳ سیما به طور زنده از خود دفاع کنم. امیدوارم این درخواست به سرنوشت درخواست مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از مناظره کذایی انتخابات سال ۸۸ دچار نشود.»
به گزارش ایسنا، روز ۵شنبه ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «پرونده ویژه» درباره بررسی حواشی مرگ سحر خدایاری روی آنتن زنده شبکه سه رفت که در آن اظهارات علی مطهری در خصوص این اتفاق نیز مورد انتقاد قرار گرفته است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۲ ۱۲:۰۲

اگر مرحوم شهید مطهری هیچیک از خدماتش را به انقلاب اسلامی انجام نداده بود الا تربیت علی آقا و آقا محمد، باز هم حق بزرگی بر گردن جامعه معاصر ایران داشت.

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۲ ۱۲:۲۰

بنظر من آن مسوول که باعث خود سوزی دختر شد باید محاکمه بشه

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۲ ۱۳:۲۴

خانه از پای بست ویران است.

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۲ ۱۳:۳۰

برادر ارجمند جناب آقای مطهری، صدا وسیمای را میخوای بشناسی کتاب ریس سابق جناب آقای سرافراز را مطالعه بفرمایید. دراین تشکیلات عریض و طویل سیستم کار نمیکند.

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۲ ۱۴:۰۹

امیدوادم دموکراسی وجوددد داشته باشدو این اجازه داده شود

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۲ ۱۴:۳۲

انشالله دفاع بماند در دادگاه صالحه .....

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۲ ۲۳:۵۲

جناب مطهری ‍! یک نگاه بیندازین ببینید این صدا و سیمای میلی چقدر در میان مردم مقبولیت دارد که برنامه های مزخرفش داشته باشد!

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۲ ۲۳:۵۷

اینگونه صدا و سیما محک می خورد .

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۳ ۰۹:۲۴

من خودم سال 88 درخواست آقای هاشمی را شنیدم ولی از این نکته نباید غافل شد مصوبه امکان پاسخگوی در صدا وسیما وقتی در مجمع تشخیص مصلحت تصویب شد که آن مناظره کذایی انجام شده بود ولی چرا تا آنوقت در مجمع خاک میخورد وبلافاصله پس از آن بتصویب رسید الله واعلم

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۳ ۱۰:۱۰

جناب آقای مطهری شما خود بهتر می دانی که این حق را به شما نمی دهند . بهتر است مطالب خود را در رسانه های دیگر بیان فرمائید.