• شنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 98062310581
  • منبع : دانشگاه صنعتی شریف

برپایی دومین رویداد «استارتاپ مچ» در ۱۸ مهرماه/آخرین مهلت ثبت‌نام

برپایی دومین رویداد «استارتاپ مچ» در ۱۸ مهرماه/آخرین مهلت ثبت‌نام
عکس آرشیوی است

دومین رویداد «استارتاپ مچ» ۱۸ و ۱۹ مهرماه با هدف جذب نیروی انسانی متخصص برای استارتاپ‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دومین دوره از رویداد استارتاپ مچ از سوی مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف و به منظور جذب نیروی متخصص برای تیم‌ها و استارتاپ‌ها برگزار می‌شود. در این رویداد، زمینه‌ای فراهم شده تا صاحبان استارتاپ و شرکت‌های شتابدهی شده طی دو روز و در چند کارگاه آموزشی با مضامین تیم‌سازی، مسائل تقسیم سهام، مصاحبه و رزومه‌نویسی آشنا شوند.

این رویداد طی دو روز در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ مهرماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد. در بخش استارتاپی و تیمی در روز اول، تیم‌ها به ارائه زمینه کاری خود و اهداف و فضای تیم می‌پردازند و افراد حاضر با آن تیم آشنایی اولیه پیدا می‌کنند. همچنین در روز دوم رویداد تیم‌ها و افراد طی فرآیندی با یکدیگر مصاحبه و صحبت مستقیم خواهند داشت و به عبارتی با یکدیگر مچ می‌شوند. همچنین در هفته برگزاری رویداد و هم‌زمان با نمایشگاه کار به مدت یک هفته کارگاه‌های آموزشی با موضوعات منابع انسانی برای استارتاپ‌ها و سایر مسائل جذب و استخدام نیز برگزار خواهد شد.

در این رویداد به تمامی تیم‌ها سه ماه زیرساخت و فضای ابری رایگان داده می‌شود، همچنین منتور شیپ و مشاوره منابع انسانی رایگان از دیگر مزایای شرکت در این رویداد است.

در بخش افراد متخصص نیز کارگاه‌های آموزشی جهت آموزش تیم‌سازی، مصاحبه، رزومه‌نویسی، Linkdin و … در نظر گرفته شده است. فراهم کردن نیروی جوان، جویای رشد و متناسب برای استارتاپ‌ها، آشنایی دانشجویان با مسائل منابع انسانی استارتاپ‌ها و امیدآفرینی در میان دانشجویان برای ماندن در کشور و خلق ارزش از مهم‌ترین ویژگی‌های این رویداد دو روزه است.

آخرین مهلت ثبت‌نام ۱۰ مهر ۹۸ اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت karafarini.sharif.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha