• دوشنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98062511703
  • خبرنگار : 30054

لینکران، پدیده نوظهور صنعت ساختمان

لینکران، پدیده نوظهور صنعت ساختمان

شرکت فن آوران نصب تاسیسات پارسیان (فن تاپ) در سال ۱۳۹۷ با هدف ایجاد رونق در تولید داخلی و کیاست خودکفایی در عرصه صنعت ساختمان، با تکیه بر تجربه و دانش گروه سازه پایدار تاسیس گردید.

به گزارش ایسنا بنابراعلام فن تاپ، سایت تولیدی این شرکت در زمینی به مساحت ۱۳۰۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی شمس آباد مجهز به پیشرفته ترین دستگاه‌ها است که امکان تولید محصولات باکیفیت در سطح جهانی را فراهم می‌آورد.

شرکت فن آوران نصب تاسیسات پارسیان (فن تاپ) در مسیر تحقق رسالت های ملی با توکل بر خدا، باور توانایی‌ها  و عزمی راسخ با پشتوانه تجربیات گروه سازه پایدار به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تاسیسات ساختمانی در زمینه تامین متریال تاسیساتی از جمله سیستم ساپورت لینک، عایق‌های حرارتی، برودتی و صوتی آرماسل وان فلکس(armacelloneflex.ir)، سیستم آتش بند و دودبند فلمرو (flamro.ir) و اتصالات آکاردئونی کایسه ( kayse.ir ) که در طول سالیان متمادی علاوه بر اعتماد و اعتبار کسب شده در تجارت، آزمودگی پرسنل و اطمینان به شکوفایی تولید ملی را نیز به ارمغان داشته است، اقدام به انتقال تکنولوژی به داخل کشور و تولید عایق الاستومریک لینکران کرده و با بررسی و تامین منابع و محصولات مورد نیاز چرخه تولید به عنوان بزرگترین تولیدکننده داخلی در این صنعت پا به عرصه گذاشته است. عایق الاستومریک در فن تاپ با ضخامت­‌های مختلف و عرض­‌های قابل سفارش تولید می‌­شوند.

این شرکت با چشم‌انداز رونق تولید و رشد اقتصاد ملی، همواره اهداف ارزشمندی چون افزایش اشتغال برای جوانان ایران زمین، تولید محصولات با کیفیت مطابق استانداردهای روز دنیا و قابل رقابت با برندهای مشابه خارجی با ثبات قیمت، احترام به حقوق مصرف‌کننده و مشتری‌مداری را سرلوحه مسیر خود قرارداده است.

در نمایشگاه صنعت ساختمان در مورخه ۹/۶/۱۳۹۸ مدیریت محترم مجموعه مفتخر به کسب لوح تقدیر  از وزیر محترم صنعت و معدن گردید. طی این نشست در حضور تمام تولید کنندگان این عرصه از صنعت، لینکران برترین برند تولید کننده عایق الاستومریک و ساپورت مدولار در ایران از سوی وزارت صنعت و معدن انتخاب شد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha