• چهارشنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98062713311
  • خبرنگار : 30054

بازاریابی محتوا چگونه مخاطبان را افسون می‌کند؟

رپرتاژ

امروزه اگر بخواهید در حوزه بازاریابی محتوا فعالیت کنید، بدون شک نباید از اهداف آن غافل شوید. هدف کلی بازاریابی محتوایی در فضای مجازی این است که به چشم بیایید، با مخاطبان ارتباط برقرار کنید، برند خود را تقویت و استراتژی‌هایی برای موفقیت تعیین کنید. ولی چنانچه اطلاعات درستی نداشته باشید، دست یافتن به این اهداف چندان هم آسان نخواهد بود.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا باهدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه‌ شده است.

به خاطر داشته باشید که بازاریابی محتوا امری زمان‌بر است و در آن هیچ راه میان بری برای زود رسیدن به هدف وجود ندارد. باید محتوایی تولید شود که خود آغازگر یک گفت‌وگو است و آن گفت‌وگو نیز به فروش منجر می‌شود. تولید محتوا برابر با پیشخوان فروش کالا نیست.

اگر تولید محتوا کنید، به‌طور هم‌زمان نمی‌توانید کالایی برای فروش بگذارید و از بین این دو گزینه باید یکی را انتخاب کنید. واقعیت این است که یا باید داستان بفروشید یا کالا.

تولید محتوا افسون کردن مردم است. واقعیت این است که تولید محتوای خوب و باکیفیت مردم را افسون می‌کند و آن‌ها را به نقطه‌ای می‌رساند که متقاعد می‌شوند باید تصمیم به خرید کالاهای شما بگیرند.

بازاریابی محتوا یعنی جذب کردن مردم، خواه قصد داشته باشید محصولی به آن‌ها بفروشید، خواه منظورتان این باشد که اعتبار برند خودتان را بالا ببرید. برای این‌که فروش محصولات را بالا ببرید، ابتدا باید مردم را متقاعد کنید شما بهترین برندی هستید که می‌توانند از آن خرید کنند. به‌عنوان یک برند، اگر بازاریابی محتوای شما قوی باشد و در زمینه جذب مشتریان آینده خوب عمل کند، محتوایی که تولید می‌کنید نیازی به این ندارد که تند و هجومی باشد و کمی ملایمت و اعتمادبه‌نفس اکتفا می‌کند. محتوایی که تولید می‌کنید باید خاص و منحصر بودن شما را نشان بدهد و افراد را متقاعد کند. چرا باید شما را به رقبا ترجیح بدهند و کالا یا خدمات شما را خریداری کنند؟ این محتوا باید به مردم کمک کند راحت تر در مورد خریدشان تصمیم بگیرند.

توجه داشته باشید که همیشه هدف نهایی این است که تجربه خریدی لذت‌بخش برای مشتریان ایجاد کنید نه این‌که آن‌ها را وادار به خرید کالا یا خدماتی خاص کنید. تولید محتوای باکیفیت ابزاری بسیار قوی و تأثیرگذار برای رسیدن به این هدف است.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.