• جمعه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 98062920002
  • منبع : نمایندگی اردبیل

امام جمعه اردبیل:

تهدیدهای آمریکا نتیجه‌ای ندارد

تهدیدهای آمریکا نتیجه‌ای ندارد

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ترکش تهدیدهای آمریکا و یاوه‌سرائی‌های او خالی به نظر می‌رسد و آنها از تحریم ایران ناامید شدند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل با اشاره به بیانات حماسی و حکیمانه مقام معظم رهبری در روزهای اخیر در باب آمریکا و رئیس جمهور نابخرد این کشور اظهار کرد: بهتر است ترامپ توبه کرده و سپس به 1+5 بازگردد که این فرمایش مقام معظم رهبری کوبنده‌ترین پاسخ به تهدیدها و یاوه‌سرائی‌های رئیس جمهور آمریکاست.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با این پاسخ کوبنده به بدعهدترین و غیرقابل‌ اعتمادترین دولت در سطح جهان فهماند که ملت ایران همچون مصر و عربستان تحمل اهانت‌ها و دهن‌کجی‌ها را ندارد و در این 40 سال ما با مقاومت و روحیه جهادی در سنگر دفاع از جمهوری اسلامی ایران حاضر هستیم.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: ترکش آمریکا خالی است و آنها نمی‌توانند با تهمت زدن و برخی اقدامات انحرافی زمینه تضعیف جمهوری اسلامی ایران را به وجود آورند بلکه شایسته است همه در دفاع از انقلاب اسلامی در صحنه حاضر باشند.

عاملی بیان کرد: آمریکائی‌ها بی‌جهت در موضوع اخیر آرمکو به ایران تهمت می‌زنند، در حالی که کشور ما هیچ دخالتی در این ماجراجوئی نداشته و رادارهای آمریکایی به خوبی می‌توانند تصویر عوامل دخیل در این خرابکاری‌ها را نشان دهند.

وی ادامه داد: جالب است هر چه آمریکا خودش را به زمین و آسمان می‌زند تا ایران را بدنام و بی‌آبرو کند نتیجه عکس می‌گیرد و در حقیقت آبروی جهانی و بین‌المللی آمریکا و صداقت این کشور زیر سوال رفته است.

امام جمعه اردبیل یادآور شد: کشورهای منطقه به ویژه عربستان بعد از سال‌ها دوستی با آمریکای خبیث نتیجه اعتماد به شیطان بزرگ را دریافت و همه فهمیدند که ترامپ و آمریکا نمی‌توانند ناجی کشورهای عربی منطقه باشد بلکه ترامپ بیشتر به فکر دوشیدن آنهاست.

عاملی گفت: عربستان با ناامیدی از آمریکا در حمله به ایران کاسه گدائی به دست گرفته و بن‌سلمان به مطبوعات این کشور دستور داده است تا علیه آمریکا موضع‌گیری کرده و عقب‌نشینی آمریکائی‌ها از حمله به ایران را به سخره بگیرند.

وی به عظمت شکوه جمهوری اسلامی ایران در این تحولات بین‌المللی و جهانی اشاره و اظهار کرد: دولت آمریکا جرات انتقام گرفتن از حمله به پهپادهای خود را ندارد و دیگر خط و نشان کشیدن برای ایران از سوی آمریکائی‌ها جز بی‌آبرو کردن آنها نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت.

امام جمعه اردبیل در ادامه خطبه‌های نماز به اقدام اخیر خیرین در اهدای چهار واحد مسکونی، یک دستگاه خودرو و مبالغ نقدی در کمک به بنیاد حمایت از کودکان سرطانی و بی‌سرپرست اشاره کرد و گفت: از خانواده مرحوم دکتر مناف‌زاده قدردانی می‌کنیم که مطب و منزل این شخصیت وارسته علمی را برای احداث درمانگاه خیریه به دانشگاه علوم پزشکی اعطا کردند.

عاملی خاطرنشان کرد: انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان با انجام 57 پیوند کلیه رتبه اول کشور را به دست آورد که جا دارد از زحمات تلاشگران این عرصه قدردانی کنیم.

وی همچنین به کمک ستاد اجرایی امام در کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اشاره کرد و افزود: قرار است 2 هزار بسته لوازم‌التحریر و کیف برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان از طریق این ستاد اهدا شود.

امام جمعه اردبیل اقدام خیرین در اهدای 700 هزار جفت کفش به دانش‌آموزان مناطق محروم را یادآور شد و بیان کرد: این اقدامات خیرخواهانه نشان از عواطف انسانی و شایستگی افراد خیرخواهی است که نمی‌خواهند شوکت و عظمت خانواده‌ها در آستانه سال تحصیلی مخدوش شده و یا زیر سوال برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha