• یکشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98063115223
  • خبرنگار : 50189

نماینده ولی فقیه در استان کرمان نوید داد:

برگزاری جشن پیروزی مقاومت در منطقه در آینده نزدیک

برگزاری جشن پیروزی مقاومت در منطقه در آینده نزدیک

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: در روزهای اخیر رسما شنیده ایم که جریان مقاومت در سراسر دنیا؛ فرماندهی رهبر عالی قدر نظام اسلامی را به صراحت اعلام کردند و نشان دادند که مرکز این مقاومت در برابر قدرت‌ها ایران اسلامی است و در آینده نزدیک شاهد شکست استکبار جهانی و اضمحلال رژیم جعلی صهیونیست خواهیم بود.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، حجت‌الاسلام و المسلمین "حسن علیدادی‌سلیمانی" صبح امروز 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمان به مناسبت سالروز آغاز هفته دفاع مقدس گفت: 31 شهریورماه روز بزرگ مردی و دفاع جانانه ما، در برابر تهاجم گسترده دشمنان بوده و نشان می دهد که چگونه ملت ایران در این دوران در کنار هم ایستادند و آن همه تهاجم وسیع را تبدیل به فرصت کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران با رهبری و فرماندهی فرمانده کل قوا توانست در سه گام بسیار بزرگ، جمهوری اسلامی ایران را در بالاترین جایگاه خود در تاریخ قرار دهد که این گام‌ها شامل دفاع جانانه نیروهای مسلح و مردم در برابر تهاجم گسترده دشمن و اشتغال کشود بود و در گام دوم با همراهی و هماهنگی مردم و نیروهای مسلح برای بازپس گیری مناطق اشغال شده  و در گام سوم پیروزی نهایی رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: امروز در اوج قدرت این کشور مردم مومن و قدرشناس و شجاع و نیروهای مسلح آماده قرار دارند که در خدمت فرماندهی معظم کل قوا هستند و بدون شک از نظر روحیه و رویه و تجهیزات، کل نیروهای مسلح از قوی ترین نیروهای مسلح جهان به حساب می آید.

وی اظهار کرد: در روزهای اخیر رسما شنیدیم که جریان مقاومت در سراسر دنیا، فرماندهی رهبر عالی قدر نظام اسلامی را به صراحت اعلام کردند و نشان دادند که مرکز این مقاومت در برابر قدرت‌های بیگانه، ایران اسلامی است.

امام جمعه کرمان ادامه داد: آنچه که در روزهای اخیر شاهد بودیم نشان می دهد که با شجاعت، قدرت و قاطعیت هر چه تمام‌تر، تمامی توطئه‌های که علیه این جریان‌های مقدس و عظیم است را خنثی خواهیم کرد و همانگونه که با خودگذشتی، ایثار، اخلاق و تبعیت از ولایت فقیه دوران دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم، در آینده جشن پیروزی جریان مقاومت را در منطقه خواهیم دید و در آینده نزدیک شاهد شکست استکبار جهانی و اضمحلال رژیم جعلی صهیونیست خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، سردار "غلامعلی ابوحمزه" فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس گفت: استان کرمان در دفاع مقدس حدود 6 هزار و 500 شهید برای دفاع از این مرز و بوم تقدیم  انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم همدلی که بین نیروهای مسلح در طول 40 سال انقلاب اسلامی همواره برقرار بوده، همچنان مستمر باشد، تصریح کرد: نیروهای مسلح نیت‌شان خدمت‌رسانی به مردم است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha