• یکشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98063115562
  • خبرنگار : 50044

نماینده ولی فقیه در گیلان:

دفاع مقدس به ملت ایران آموخت تنها راه نجات، مقاومت است

دفاع مقدس به ملت ایران آموخت تنها راه نجات، مقاومت است

ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان به تاسی ملت های دنیا از مردم ایران در ایستادگی مقابل قدرت های سلطه گر اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس به ملت ایران آموخت ایستادگی و مقاومت تنها راه نجات و پیروزی است.

به گزارش ایسنا- منطقه گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان به مناسبت ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ یادآور خاطره تلخ و شیرین دوران ۸ سال دفاع جانانه ملت ایران در مقابل هجمه استکبار جهانی است.

وی به شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی بارقه امید در دل ملت ها ایجاد کرد و قدرت های سلطه گر نسبت به آن واکنش نشان دادند و تلاش کردند انقلاب را نابود کنند.

فلاحتی، حمله صدام به مرزهای جغرافیایی ایران با حمایت قدرت های سلطه گر را در حقیقت حمله به انقلاب، هویت ملی و آرمان های یک ملت بزرگ دانست و بیان کرد: در ۸ سال دفاع مقدس امام(ره) به خوبی توانست جنگ را مدیریت کند و شاخ قدرت های سلطه گر را شکستیم.

وی با بیان اینکه در سایه جنگ توانستیم دشمن را عقب برانیم، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به ملت ایران آموخت ایستادگی و مقاومت تنها راه نجات و پیروزی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به ایستادگی ملت های منطقه و حتی مردم کشورهای اروپایی در مقابل قدرت های سلطه گر به تاسی از ملت ایران اشاره کرد و گفت: پیام دفاع مقدس این است که برای رسیدن به هدف مقدس راهی به غیر از ایستادگی و مقاومت با پیروی از ولایت در برابر قدرت های سلطه گر نداریم.

فلاحتی با اشاره به اینکه تمام پهپادهایی که به حریم ایران تجاوز کنند را سرنگون می کنیم، افزود: قدرت های استکباری دیگر نمی توانند به ملت ایران کج دهنی کنند.

وی به خضوع تمام قدرت های سلطه گر در مقابل ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: مردم ایران الگویی برای تمام ملت ها شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha