• یکشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 98063115633

وعده نیکوکاری به 500 مدرسه یزد در دهم مهرماه

وعده نیکوکاری به 500 مدرسه یزد در دهم مهرماه

ایسنا/یزد رییس کمیته امداد منطقه دو یزد با اشاره به هزینه کرد کمک های روز عاطفه‌ها برای دانش‌آموزان نیازمند 500 مدرسه شهرستان یزد گفت: 844 نفر دانش‌آموز و 146 دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد ناحیه دوم یزد از لوازم‌التحریر مورد نیاز خود بهره مند میشوند.

«احمد مزیدی شرف آبادی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه یزد، با اشاره به توزیع 50 هزار پاکت در بین دانش‌آموزان و مردم شهرستان یزد به منظور مشارکت در جشن نیکوکاری عاطفه‌ها، اظهار کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها، دهم مهرماه همزمان با سطح کشور در مدارس شهرستان یزد با شعار «با رنگ مهر رویایی بسازیم» برگزار می‌شود تا بتوان برای دانش‌آموزان نیازمند 500 مدرسه شهرستان یزد که قادر به تهیه لوازم‌التحریر نیستند، موارد مورد نیاز را تهیه کرد.

وی با اشاره به تاثیر برگزاری جشن عاطفه‌ها در فرهنگ‌سازی امر نیکوکاری و ترویج روحیه کمک کردن به هم نوعان در بین مردم، تصریح کرد: 844 نفر دانش‌آموز و 146 دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد ناحیه 2 یزد از لوازم‌التحریر مورد نیاز خود بهره‌مند می‌شوند.

مزیدی شرف آبادی با اشاره به برگزاری مرحله اول این جشن در روزهای هفتم و هشتم شهریورماه،‌ گفت: در این مرحله از برنامه، 100 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است که با توجه به این که 300 بسته فرهنگی باید تهیه شود از مردم و خیران دعوت به مشارکت داریم.

این مسئول با بیان این که هر بسته لوازم‌التحریر ویژه دانش‌آموزان نیازمند 300 هزار تومان هزینه در بردارد، گفت: کمیته امداد منطقه 2 مرکز استان در مجموع 300 میلیون تومان هزینه برای تهیه بسته‌ها مذکور نیاز دارد که البته در مرحله اول 100 میلیون تومان آن جمع آوری شده و انتظار داریم با کمک‌های مردمی مابقی را نیز تامین کنیم.

به گفته وی، خیرین و مردم می توانند با مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد، سامانه نیکوکاری #035*، تلفن گویای 096877 ، پویش مردمی «نذر من» و مراجعه به سایت EMDAD.IR در جشن عاطفه‌های امسال مشارکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha