• دوشنبه / ۱ مهر ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98070100700
  • منبع : نمایندگی سمنان

باحضور معاون سیاسی استاندار صورت گرفت:

رونمایی از "زندگی‌نامه ۱۳ شهیده" استان سمنان/ برپایی همایش سنگرسازان بی‌سنگر در سمنان

رونمایی از "زندگی‌نامه ۱۳ شهیده" استان سمنان/ برپایی همایش سنگرسازان بی‌سنگر در سمنان

ایسنا/سمنان معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان سمنان نقش سنگرسازان بی‌سنگر در دوران دفاع مقدس را یگانه ارزیابی کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱۸ شهید جهادگر استان سمنان گفت: جهادگران بدون اینکه خود حفاظی داشته باشند در دوران هشت ساله دفاع مقدس برای رزمندگان حفاط و پناه ایجاد می‌کردند.

به گزارش ایسنا، دکتر حبیب‌الله  خجسته‌پور در همایش سنگرسازان بی سنگر که تحت عنوان "در کوی نیک‌نامان"  در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد اظهار کرد: سنگر سازان بی‌سنگر در طول دوران دفاع مقدس تلاشگرانه و مخلصانه جهاد کردند.

وی با اشاره به شکل‌گیری جهادسازندگی در ابتدای انقلاب افزود: سازندگی روستاها که تا پیش از انقلاب مغفول مانده بود با تاسیس این نهاد جان تازه‌ای گرفت.‌

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه جهادگران با آغاز جنگ، تکلیف خود را حضور در میادین حماسه دیدند تصریح کرد: جهادگران جهادسازندگی بعد از آغاز جنگ تحمیلی با تمام قوت و قوا به صحنه های این دفاع مقدس پیوستند.

خجسته‌پور با اشاره به نقش ممتاز سنگرسازان بی‌سنگر در جنگ هشت ساله علیه کشورمان گفت: اگر مقدمات شکل گرفته از سوی جهادگران در جبهه ها نبود ، چه بسا دوران دفاع مقدس به دوران طلایی این سرزمین تبدیل نمی شد.

وی با اشاره به تداوم جنگ با جمهوری اسلامی در دوران پساجنگ ادامه داد: جنگ تحمیلی تمام شد اما دشمنان به مقابله با نظام و مردم ادامه دادند و در همه این سال‌ها شاهد تحمیل جنگ نرم ، شبیخون فرهنگی و این روزها جنگ اقتصادی هستیم.

معاون استاندار سمنان، از جهادکشاورزی به عنوان یکی از طلایه‌داران جنگ اقتصادی نام برد و افزود: درجنگ اقتصادی نیز جهادگران طلایه دار هستند چرا که جنگ اقتصادی معیشت مردم را هدف قرار داده و بسیاری از امور تامین معاش مردم توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام می شود.‌

به گزارش ایسنا-در حاشیه این آیین کتاب شعرهای پرپر که دربرگیرنده زندگی‌نامه ۱۳ شهیده استان سمنان با حضور دکتر خجسته پور ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان رونمایی شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha