• سه‌شنبه / ۲ مهر ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98070201234
  • خبرنگار : 30054

خرید تجهیزات اداری دست‌ دوم

خرید تجهیزات اداری دست‌ دوم

تلفن، سیستمی برای انتقال صداها از راه دور با استفاده از سیم یا سیگنال رادیویی است که با تبدیل لرزش‌های صوتی به سیگنال‌های الکتریکی انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایده‌آل گستر، این دستگاه به دو یا چند کاربر اجازه می‌دهد با وجود فرسنگ‌ها فاصله از هم بتوانند مکالمه صوتی انجام دهند. تلفن، به‌طورکلی صدای انسان را به سیگنال‌های الکترونیکی تبدیل می‌کند، این سیگنال‌ها از طریق کابل‌ها و سایر کانال‌های ارتباطی به تلفن دیگری منتقل می‌شوند که صدا را در گوشی تلفن کاربر دریافت‌کننده بازتولید می‌کند. تلفن از جمله مهم‌ترین وسیله‌هایی است که در هر خانه و مرکز تجاری یافت می‌شود. اگر به دنبال خرید تلفن دست‌ دوم یا آکبند هستید در ادامه با ما همراه باشید:

خرید تجهیزات اداری دست‌دوم

با توجه به مهم بودن نقش تلفن در ارتباط از راه دور، لزوم خرید تلفن در هر مکانی وجود دارد. همان‌طور که می‌دانید تلفن‌های اداری یا تلفن سانترال، با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که دارند، نسبت به تلفن‌های خانگی، قیمتی بالاتر دارند. در ادارات و مراکز تجاری تعداد زیادی کارمند وجود دارد که همگی احتیاج به تلفن رومیزی دارند. با توجه به تعداد بالای این افراد آیا خرید گوشی تلفن آکبند می‌تواند به‌صرفه باشد؟ در این‌گونه موارد عموما تلفن دست‌ دوم خریداری می‌شود تا بتوان با بودجه‌ای پایین نیاز را مرتفع کرد.

تلفن سانترال چیست؟

دستگاه سانترال مرکز تلفنی است که می‌تواند با گرفتن چند خط شهری، تعداد زیادی داخلی ارائه دهد تا همه کارمندان بتوانند به‌راحتی و روی میز خود از تلفن استفاده کنند. علاوه بر این راه‌اندازی سیستم تلفن داخلی می‌تواند به هماهنگی بین کارمندان سروسامان دهد و از هرج‌ومرج در مراکز تجاری جلوگیری کند. از طریق دستگاه سانترال می‌توانید هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهید و با هزینه‌ای اندک و تهیه چند خط تلفن شهری، برای همه کارمندان خط تلفن راه‌اندازی کنید. علاوه بر این، با وجود اعمال محدودیت برای هر داخلی می‌توانید هزینه قبوض تلفن خود را نیز کاهش دهید.

 تلفن سانترال به تلفنی گفته می‌شود که تنها روی سیستم سانترال کار می‌کند. این نوع تلفن‌ها دارای امکانات خاصی هستند که می‌توان از آن‌ها برای مدیریت خطوط و تماس‌ها استفاده کرد.

علاوه بر تلفن، شما می‌توانید سایر تجهیزات اداری مانند دستگاه سانترال، کارت سانترال و فکس را نیز به‌صورت دست‌دوم خریداری کنید تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی بیشتری کنید؛ اما آیا می‌توان از هر مرکزی اجناس دست‌دوم را تهیه و خریداری کرد؟

نمایندگی پاناسونیک

مهم‌ترین نکته در خرید دستگاه‌های دست‌دوم خرید از مراکز معتبری است که ضمانت اصل بودن کالا، مهلت تست و گارانتی معتبر ارائه دهند. شرکت ایده‌آل گستر، نمایندگی پاناسونیک در ایران، با سابقه بیش از ۱۰ سال فعالیت در زمینه فروش و تعمیر دستگاه‌های مخابراتی – امنیتی یکی از مراکز معتبر جهت خرید تجهیزات اداری دست‌دوم است.

پاناسونیک یکی از برندهای محبوب در زمینه تولید محصولات الکترونیکی است که در کشور ایران شناخته‌ شده است و سالیان زیادی است که محصولات مختلف آن وارد کشورمان می‌شوند. کیفیت محصولات ساخت این برند برای مصرف‌کنندگان ثابت‌ شده است. پاناسونیک برای تولید محصولات خود از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا و پیشرفته‌ترین تجهیزات استفاده می‌کند.

دستگاه‌های استوک موجود در این مرکز مجاز در حد نو هستند و دارای گارانتی ضمانت کالا، یک هفته مهلت تست و ۶ ماه خدمات پس از فروش هستند. اگر قصد خرید تجهیزات اداری آکبند را دارید نیز می‌توانید به سایت ایده آل گستر به نشانی: idehal.org مراجعه کنید. علاوه بر این شما می‌توانید با تماس با واحد فروش ۰۲۱۸۱۰۱۰ از مشاوران این بخش مشاوره لازم در خصوص خرید دستگاه مورد نیاز خود را بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha