• سه‌شنبه / ۲ مهر ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98070201298
  • خبرنگار : 71613

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان:

هنوز مقصر سقوط سنگنورد ۸ ساله مشخص نیست!

هنوز مقصر سقوط سنگنورد ۸ ساله مشخص نیست!
عکس تزئینی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان می‌گوید: برای شناسایی مسببان حادثه سقوط پسر بچه سنگنورد، شکایتی مطرح کرده‌ایم و مراجع قضایی در حال پیگیری موضوع هستند.

به گزارش ایسنا، روز جمعه مسابقات سنگنوردی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که در جریان این مسابقات یک پسر ۸ ساله اصفهانی در حین مسابقه سقوط کرد و به دلیل نبود تشک کافی، صدمه جدی دید. نام این پسر سنگنورد «آرمان غیاثی» است که اکنون در کما است.

سلطان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان درباره جزئیات این حادثه به ایسنا گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان و خانواده این پسر شکایت‌هایی را مطرح کرده‌اند و پیگیر هستیم تا مقصر این اتفاق مشخص شود و به مجازات برسد. تیم حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان و خانواده کودک پیگیر هستند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چه کسی مقصر است، احتمال دارد چندین نفر مقصر باشند. مراجع قضایی مسببان این اتفاق را شناسایی می‌کنند.

او در واکنش به اینکه شنیده شده افرادی در  رابطه با این قضیه بازداشت شدند، گفت: این موضوع را نه رد می‌کنم و نه تایید، اطلاعی ندارم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت کودک چگونه است؟ بیان کرد: وضعیت کودک را باید از پزشک معالج بپرسید اما با توجه به جراحی‌هایی که انجام داده و داروهایی که دریافت کرده هنوز بی‌هوش است.

حسینی در مورد وضعیت خصوصی یا دولتی بودن سالن محل حادثه بیان کرد: این سالن در مالکیت یک باشگاه خصوصی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۷-۰۵ ۱۵:۰۳

برگزار کننده گفته خطای انسانی بوده؟؟نداشتن مجوز از هیات،خطای انسانیه؟؟ آیا نباید هیچ وسیله ایمنی در سالن در مسابقه اون‌هم مسابقه کودکان وجود دلشته باشه؟ آیا نباید یک پزشک یا حداقل یک امدادگر در محل حضور می‌داشت، آیا نباید آمبولانس در محل میبود؟؟ایا برگزار کننده از هیات درخواست بازرس یا کارشناس کرده بود؟خیر آیا اورژانس محل را مطلع کرده بودند تا آمادگی لازم را در صورت بروز حادثه داشته باشند؟ آیا به آتش نشانی محل اطلاع داده بودند تا گوش به زنگ باشند؟؟ به هلال احمر؟؟ خیر ،حتی پس از وقوع حادثه سعی در کتمان و پنهان سازی فاجعه کرده اند. آیا نام این همه سو استفاده خطای انسانی است،،،،امیدوارم اشد مجازات را قاضی اعمال کنه،،تا دست افراد سود جو و بی‌مسوولیت از ورزش کوهنوردی کوتاه شود.