• سه‌شنبه / ۲ مهر ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98070201594
  • منبع : نمایندگی سمنان

جشنی برای 110 دانشجوی جدیدالورد علوم پزشکی شاهرود

افتتاح یکی از مجهزترین اورژانس‌های بیمارستانی کشور در شاهرود

افتتاح یکی از مجهزترین اورژانس‌های بیمارستانی کشور در شاهرود

ایسنا/سمنان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از اورژانس جدید بیمارستان امام حسین (ع) به عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین اورژانس‌های بیمارستانی در کشور یاد کرد.

به گزارش ایسنا- دکتر حسین شیبانی از افتتاح رسمی از اورژانس جدید بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود خبر داد و اظهار کرد: این اورژانس که از بزرگترین اورژانس‌های بیمارستانی در سطح کشور است دارای ۵۰ تخت تحت نظر که تماما مجهزبه مانیتوراست، دواتاق عمل، بخش رادیولوژی مجهزبه دستگاه رادیوگرافی دیجیتال و همچنین دستگاه سی تی اسکن و سونوگرافی است .

وی با بیان اینکه مراحل نهایی نصب تجهیزات این بخش در حال انجام است افزود: افتتاح و بهره‌برداری از اورژانس جدید بیمارستان امام حسین (ع) پس ازافتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه که چندی پیش انجام شد یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه‌های درمانی در شهرستان شاهرود است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه افتتاح این پروژه درمانی نقش مهمی در بهبود وضعیت درمانی شرق استان دارد ادامه داد: راه‌اندازی این اورژانس سطح خدمات اورژانسی و خدمات‌دهی به همشهریان را تا سطح بالایی ارتقا می‌دهد.

دکتر شیبانی با بیان اینکه این پروژه دومین پروژه درمانی بزرگ افتتاح شده امسال است که به همت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به بهره‌برداری می‌رسد گفت: خرید برخی تجهیزات تکمیلی این پروژه مهم درمانی در حال پیگیری است.

همچنین دکتر مهدی میرزایی رییس دانشکده پزشکی علوم پزشکی شاهرود در آیین دیگری ضمن تبریک به دانشجویان جدید الورود این دانشگاه گفت:همه ساله با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، حرکت دوباره و پرانرژی در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغاز می‌شود و در این میان دانشگاه بهترین فرصت برای آموختن، زندگی بهتر و مهیا شدن برای ورود به عرصه خدمت است.

رئیس دانشکده در ادامه خطاب به دانشجویان گفت: تحصیل علم دانشجویان گرانقدر در یک دانشگاه علوم پزشکی به سبب ذات خدمتی که قرار است در آینده در اختیار انسان ها قرار دهند افتخار بزرگی است که امیدوارم در این راه پرافتخار با خلوص نیت گام بگذارید.

وی تعداددانشجویان جدیدالورود این دانشکده پزشکی در نیمسال اول و دوم را ۱۱۰نفر اعلام و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دانشجویان حضور در این دانشکده را غنیمت شمرده و ضمن کسب علم و تخصص مفید در راستای ثروت آفرینی، همواره با ارزش‌های اخلاقی و دینی گام بردارند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha