• سه‌شنبه / ۲ مهر ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98070201651

استاندار فارس:

ساختن کشور همکاری همه جناح‌های سیاسی را می‌طلبد

ساختن کشور همکاری همه جناح‌های سیاسی را می‌طلبد

ایسنا/فارس استاندار فار گفت: ساختن کشور خصوصا در شرایطی که با شدیدترین تحریم‌های اقتصادی روبه‌رو هستیم، نیازمند همکاری و همدلی همه جناح‌ها و احزاب است.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی در دیدار دبیران تعدادی از احزاب اصولگرای استان با بیان اینکه فعالین سیاسی اجتماعی بزرگتر از خود و خانواده شأن به تعالی جامعه و کشور می‌اندیشند، اظهار کرد: گذشتن از خود برای رساندن جامعه به ایده‌آل‌ها و آرمان‌ها، اقدام ارزشمندی است.

او با اشاره به اینکه بزرگان جناح‌های سیاسی کشور در زمان مبارزه با طاغوت در یک زندان و سلول در کنار یکدیگر و در مسیر تحقق اهداف امام خمینی(ره) مبارزه می‌کردند، افزود: هر جا که منیت‌ها و منافع فردی ملاک نباشد به پیروزی و موفقیت دست پیدا می‌کنیم.

استاندار فارس با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس همه افراد فارغ از جناح‌های سیاسی برای مقابله با دشمنان وارد میدان مبارزه می‌شدند، ادامه داد: با همین همدلی توانستیم پیروزی بزرگی را در تاریخ ایران به دست بیاوریم؛ چرا که در گذشته هرگاه جنگی می‌شد بخشی از کشور را از دست می‌دادیم اما دفاع مقدس تنها جنگی بود که مردم ایران با سرافرازی به پیروزی رسیدند و گنجینه‌ای ارزشمند با عنوان ارزش‌های دفاع مقدس را به یادگار گذاشتند.

رحیمی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس همه با اطاعت از رهبری و دستورات فرماندهی پا به میدان می‌گذاشتند و برای دفاع از کشور تلاش می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه دولت‌ها گذرا هستند و همه افراد باید برای پیشرفت کشور که متعلق به همگان است تلاش کنند، گفت: باید نهایت تلاش خود را برای کمک به توسعه کشور و دولت به کار گیریم، چه مسئولیت دولتی داشته باشیم یا نداشته باشیم.

استاندار فارس همچنین با بیان اینکه علیرغم وجود تحریم‌های شدید و کمبود اعتبارات بیشترین اقدامات در حوزه‌های راهسازی، آبرسانی و گازرسانی در دولت تدبیر و امید در استان انجام شده است، عنوان کرد: ده‌ها هزار میلیارد تومان طرح عمرانی در ماه‌های آینده در فارس با حضور رئیس جمهوری به بهره‌برداری خواهد رسید که نشان دهنده گستردگی فعالیت‌های دولت در این استان است.

رحیمی با تاکید بر این که مبنای فعالیت ما باید ساختن کشور و استان فارس و رفع مشکلات مردم باشد، گفت: فعالان سیاسی و اجتماعی باید به جای تخریب دیگران، برنامه‌های کارشناسانه خود را ارائه کنند.

در این دیدار فعالین احزاب اصولگرا به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه‌های مختلف پرداختند.

 انتهای پیام/

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha