• سه‌شنبه / ۲ مهر ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98070201696
  • خبرنگار : 30054

چگونه خلاقیت را در تولید محتوا بالا ببریم؟

0

تولید محتوا برای کارشناسان بازاریابی محتوایی و سئو و البته علاقه‌مندان به این حوزه یک روش زندگی است. تولید محتوا به روش اصولی و باکیفیت می‌تواند شما را از شرکت‌های دیگر متمایز و فرصت‌های جدیدی در حوزه کسب‌وکار خلق کند.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا باهدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه‌شده است.

به گزارش ایسنا، طبق آخرین آمارهای به‌دست‌آمده از دانشگاه استنفورد در حال حاضر نزدیک به ۸۸ درصد کارشناسان بازاریابی، تولید محتوا را در استراتژی بازاریابی خودشان لحاظ کرده‌اند و کاملاً روشن است که دیگر بیش از این نمی‌توان به تولید محتوا بی‌توجهی کرد. اگر قصد دارید به یک متخصص تولید محتوا تبدیل شوید، بهتر است توصیه‌های کارشناسان این حوزه را مدنظر بگیرید.

انواع قالب‌های محتوا را امتحان کنید

بااینکه نوشتن یک پست برای وبلاگ زمان‌بر است ولی یکی از کارآمدترین راه‌ها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات محسوب می‌شود. حتی نوشتن یک توئیت ۲۸۰ کاراکتری نیز راهی دلچسب و آسان برای رساندن یک پیغام تأثیرگذار به مخاطب است. پرسیدن یک سئوال چالش‌برانگیز در اینستاگرام که مخاطبان را درگیر کند نیز می‌تواند بسیار تعاملی و تأثیرگذار باشد. منظور این است که فقط به یک قالب اکتفا نکنید و پلت‌فرم های دیگر را نیز امتحان کنید. تغییر قالب محتوایی که تولید می‌کنید نیز به چندین و چند دلیل ضروری است. باید مخاطب خودتان را علاقه‌مند نگه‌دارید تا دوباره به سایت شما برگردد. علاوه بر این، خود شما نیز این فرصت را پیدا می‌کنید که انواع متفاوتی از محتوا را منتشر کنید. از طرفی، مخاطبان بیشتری را جذب می‌کنید و مخاطبان می‌توانند مطالب متنوع و گوناگونی مطالعه کنند.

از تکرار محتوا پرهیز کنید

بهتر است بدانید گیر افتادن در چرخه تکرار محتوا بسیار راحت است و می‌توانید به‌راحتی در این چرخه درگیر شوید، به‌ویژه زمانی که ببینید محتوایی که تولید کرده‌اید موردتوجه و علاقه مخاطبان قرارگرفته است. این‌گونه مخاطبان شاید ترافیک سایت شما را بالا ببرند ولی کمتر درگیر هستند و تعامل چندانی ندارند. باید بدانید مخاطبان برای این به سراغ شما می‌آیند که می‌دانند در حرفه خودتان خبره هستید و به‌عنوان منبع موثقی از اطلاعات به شما اطمینان دارند. اگر به تولید محتوایی یکسان و مشابه ادامه بدهید مخاطبان به منابع دیگری رجوع خواهند کرد و در آنجا به دنبال اطلاعات خواهند گشت. باید طیف گسترده‌ای از عناوین مختلف را پوشش دهید و تا آنجا که ممکن است اطلاعاتتان را ارزشمند کنید.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.