• چهارشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 98070302148
  • منبع : دانشگاه علم و فرهنگ

رییس دانشگاه علم و فرهنگ مطرح کرد

سمپوزیوم بین‌المللی‌ گردشگری؛ فرصتی برای تبادل تجربیات ایران و اتریش

سمپوزیوم بین‌المللی‌ گردشگری؛ فرصتی برای تبادل تجربیات ایران و اتریش

رییس دانشگاه علم و فرهنگ با بیان این‌که سمپوزیوم بین‌المللی‌ گردشگری فرصتی بسیار عالی برای تبادل تجربیات دو کشور ایران و اتریش در بخش گردشگری فراهم کرده است، گفت: دانشگاه علم و فرهنگ آمادگی کامل خود را برای آغاز و یا توسعه همکاری‌های علمی در حوزه‌های مختلف با تمام کشورهایی که نمایندگان آن‌ها در این سمپوزیوم حضور دارند، اعلام می‌دارد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید سعید هاشمی در سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری پایدار که در راستای پاسداشت "طبیعت"، "فرهنگی" و "محیط زیست" با حضور دکتر علی اصغر مونسیان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی، معاون وزارت گردشگری و محیط زیست اتریش و جمعی از مهمانان خارجی و داخلی در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، ضمن تبریک روز جهانی گردشگری و خوشامدگویی به مهمانان، اظهار کرد: دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه غیردولتی ایران یک دانشگاه کارآفرین است که به دلیل وابستگی به ACECR و ارتباط علمی موثر با پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های جهاد دانشگاهی در حال حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل چهارم است.

وی افزود: این دانشگاه تلاش دارد تا همواره در فعالیت‌های علمی، فرهنگی و تخصصی پیشرو باشد و ارتباطات و تعاملات بین‌المللی از جمله اهداف مهم دانشگاه علم و فرهنگ است.

وی با بیان این که سمپوزیوم بین‌المللی‌ گردشگری فرصتی بسیار عالی برای تبادل تجربیات دو کشور در بخش گردشگری فراهم کرده است، گفت: خوشبختانه زمان این سمپوزیوم با روز جهانی گردشگری مصادف شده و شعار گردشگری امسال هم «گردشگری و مشاغل؛ یک آینده بهتر برای همه» است که با رویکرد آینده بهتر برای جوامع محلی این سمپوزیوم همخوانی مناسبی دارد. 

رییس دانشگاه علم و فرهنگ خاطرنشان کرد: دانشگاه علم و فرهنگ آمادگی کامل خود را برای آغاز و یا توسعه همکاری‌های علمی در حوزه‌های مختلف با تمام کشورهایی که نمایندگان آن‌ها در این سمپوزیوم حضور دارند، اعلام می‌دارد. امیدوارم که تجربیات تبادل شده در این سمپوزیوم به نفع جامعه علمی و صنفی گردشگری در هر دو کشور بوده و کارگاه‌های تخصصی با بالاترین کیفیت برگزار شود و مهمانان اوقات خوشی را در ایران سپری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha