• چهارشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98070302355
  • خبرنگار : 71565

نقوی‌حسینی: به وقتش می‌گویم که مسئول وضع فعلی کشور چه کسانی هستند

نقوی‌حسینی: به وقتش می‌گویم که مسئول وضع فعلی کشور چه کسانی هستند

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: به موقع می گویم که مسئول وضع فعلی کشور چه کسانی هستند، کسانی که ٢٠ دقیقه ای برجام را تصویب کردند و کسانی که مسئول بزرگترین فساد اقتصادی در طول تاریخ دولت جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش ایسنا، سید حسین نقوی حسینی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: در مورد سخنان آقای لاریجانی خطاب به آقای پژمانفر که از نمایندگان باتقوای دو دوره مجلس هستند حرف هایی دارم که در حضور خود آقای لاریجانی مطرح می کنم.

وی افزود: ایشان را دیکتاتور خطاب می کنند، آیا مسئول وضع کشور آقای پژمانفر است؟ انحصار تریبون در اختیار آقای پژمانفر است؟ صحبت می کنم و  به موقع می گویم که مسئول وضع فعلی کشور چه کسانی هستند؛ کسانی که ٢٠ دقیقه ای برجام را تصویب کردند و کسانی که مسئول بزرگترین فساد اقتصادی در طول تاریخ دولت جمهوری اسلامی هستند. همچنین درخصوص مطالب ایشان درباره صداوسیما مطالبی مطرح می کنم، آیا فقط صداوسیما ما را تخریب کرد؟ دولتمردان ۶ سال ما را تخریب نکردند؟ جملاتشان را از تریبون بیان می کنم.

نقوی حسینی با اشاره به موضوع رتبه بندی معلمان اظهار کرد: این دولت کمترین بها را به آموزش و پرورش داد. وزارتخانه ای که در این دولت ٥ بار دچار تغییر مدیریت شد. رییس جمهور و وزرا، به فرهنگیان وعده دادند که موضوع رتبه بندی فرهنگیان اجرا می شود، سال تحصیلی جدید نیز آغاز شده است، یکبار این رتبه بندی را اجرا کنید با آبروی یک میلیون خانواده فرهنگی بازی نکنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۷-۰۳ ۱۳:۱۶

اصلن لازم نیست که شما بگید مردم خیلی خیلی بهتر و بشتر از شما میدونن و میفهمن ...

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۰۳ ۱۳:۲۶

خداوند از کفر و ایمان مردم باخبر است(بقره/256) نه شما جناب تقوی حسینی.ضمنا ممکن است فردی با تقوا باشد ولی برای تصدی مسئولیت ناشایست باشد. مسئولیت استاندارد می خواهد . ضمنا مسئول وضعیت کشور آتش باختیاران هوچیگر همچون جنابعالی هستند که خود را قانون و ملاک می دانید ضمن اینکه این دفاع از لاریجانی نیست.