• چهارشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98070302534
  • خبرنگار : 71620

ساداتی‌نژاد: ۵ کارخانه تولید آسفالت در کاشان تعطیل شده‌اند

ساداتی‌نژاد: ۵ کارخانه تولید آسفالت در کاشان تعطیل شده‌اند

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس با بیان اینکه «قیر کالای وارداتی و تحریمی نیست» ضمن انتقاد از وضعیت تولید قیر در کشور از تعطیلی ۵ کارخانه تولید آسفالت در کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جواد ساداتی‌نژاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: زندگی ما مدیون شهدا است و نام آن‌ها از دل مردم، میادین و خیابان‌ها پاک شدنی نبوده و نیست. این پیام مهمی برای کسانی است که به دنبال حذف نام شهدا هستند.

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه‌ و شهرسازیگفت: بعد از گذشت سه سال از کلنگ‌زنی باغ موزه دفاع مقدس در کاشان هنوز زمین آن به هیات امنا تحویل داده نشده است. خانواده شهدا و خیرین آمادگی شروع عملیات ساختمانی را دارند بنابراین وزیر راه و شهرسازی دستور واگذاری زمین را صادر کند.

وی خطاب به وزیر صمت گفت: علی‌رغم ابلاغ بخشنامه توسط معاون وزیر صمت در زمینه تامین مواد اولیه صنایع فولادی این موضوع اجرایی نشده و باعث تعدیل نیروی انسانی شرکت‌های تولید فولاد شده است. این چه وضعی است که در بحث قیر وجود دارد؟ ضرورت کار عمرانی شهرداری‌ها، قیر است. ۵ کارخانه در کاشان و آران و بیدگل که تولید آسفالت می‌کنند، تعطیل شده‌اند این در حالی است قیر کالای وارداتی و تحریمی نیست.

ساداتی‌نژاد خطاب با اشاره به جاذبه‌های توریستی تپه سیلک کاشان خطاب به علی اصغر مونسان گفت: اگر این تپه در هر کشور دیگری وجود داشت آن کشور می‌توانست با درآمد این تپه کشور خود را اداره کند. متاسفانه موزه‌ای در کنار این اثر بزرگ جهانی وجود ندارد. لطفا دستور ساخت موزه را صادر کنید.

نماینده مردم کاشان در مجلس در پایان خطاب به وزیر نیرو گفت: چرا دستورهای شما رعایت نمی‌شود و عدم رعایت این دستورات موجب نارضایتی کشاورزان در کاشان و آران بیدگل شده است؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha