• پنجشنبه / ۴ مهر ۱۳۹۸ / ۱۹:۳۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98070403321
  • خبرنگار : 71617

خطیبی: مثل شاهین زخم خورده بودیم/ بازی شش امتیازی را بردیم

خطیبی: مثل شاهین زخم خورده بودیم/ بازی شش امتیازی را بردیم

سرمربی ماشین‌سازی می‌گوید تیمش شایستگی برد مقابل شاهین شهرداری بوشهر را داشته است.

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی پس از پیروزی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گفت: واقعا شایسته برد بودیم و اعتقاد دارم که در نیم ساعت اول نباید با پنالتی به گل می‌رسیدیم و باید از موقعیت‌های دیگر خود استفاده می‌کردیم که این اتفاق نیفتاد. ما بازی قبلی خود را واگذار کرده بودیم دوست داشتیم در این بازی زودتر به گل برسیم و به خاطر همین موقعیت‌ها رو از دست دادیم اما نیمه دوم با تغیرات با تمرکز بالا به زمین رفتیم و توانستیم با پیروزی از میدان خارج شویم. تیم شاهین، تیم خوبی بود و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد. از بچه‌ها، بازیکنان و مدیریت تشکر می‌کنم که واقعا ما را به لحاظ روحی روانی کمک کردند. ما باید تا فردا این بازی را باید از ذهن پاک کنیم. امیدواریم با تمریناتی که داشتیم و داریم در بازی‌های آینده بهتر بازی کنیم. تیم ما به لحاظ فوتبالی تیمی است که تماشاگر پسند و موقعیت‌ساز است و  امیدوارم که در آینده ایرادات برطرف شود.

او ادامه داد: چند بازیکن تیم امید با انگیزه کار کردند و با توجه محدودیت‌ و تغییرات پا به این میدان گذاشتیم. خدا را شکر که در این بازی مشکلات رفع شد و سه امتیاز به دست آمد.

سرمربی ماشین‌سازی افزود: ما یک‌سری ایراد داریم و باید برطرف کنیم و بعضا اتفاقاتی می‌افتد که سه بازیکن اصلی مصدوم می‌شود و جایگزین این بازیکن طول می‌کشد تا هماهنگ شود و این کار را سخت می‌کند اما سعی می‌کنیم ایرادات خود را برطرف کنیم تا به اهداف خود برسیم تا تمام زحمات بازیکنان هدر نرود. فکر می‌کنم این بازی سه امتیاز نداشت و شش امتیاز داشت. چون هم ما زخم خورده بودیم و هم تیم شاهین اما در طول بازی بازیکنان ما باهوش تر بازی کردند و توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و گل‌های دریافتی ما از روی اشتباهات اتفاق افتاد. از بازیکنان جوانی که به تیم کمک کردند تشکر می‌کنم.

او در ادامه افزود: درباره داوری صحبت نمی‌کنم داوری خوب بود فقط یک صحنه بود که ما در کلاس‌های داوری یاد گرفته بودیم وقتی خطا شود، بازیکن می‌تواند بازی را ادامه دهد. ما بازی رو شروع کردیم اما این اتفاق نیفتاد و بازی متوقف شد. اما در کل به داوری خسته نباشید می‌گویم.

خطیبی درباره دروازه‌بان‌های تیمش گفت: حامد لک گلر اول تیم ماست و علی حیدریان هم گلر اول تیم ماست. ممکن است گلر از لحاظ روحی روانی شرایط لازم را نداشته باشد اما خدا را شکر که دو دروازه‌بان خوب داریم که شرایط خوبی پیدا دارند و برای بازی با پرسپولیس هر کسی که بهتر باشد انتخاب می‌شود.

سرمربی ماشین‌سازی در پایان گفت: من اعتقاد دارم کادر فنی هیات مدیره و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی کمک‌ها بسیاری به ما کردند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم ما هم از لحاظ فنی خواستیم کارهای لازم را انجام دهیم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha