• شنبه / ۶ مهر ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98070604239
  • خبرنگار : 30054

عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول:

فروش ایرانول امسال از مرز ١٤ هزار میلیارد گذشت

فروش ایرانول امسال از مرز ١٤ هزار میلیارد گذشت

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: فروش ایرانول در شش ماه اول سال جاری با حدود ٧٠ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل از مرز ١٤ هزار میلیارد ریال گذشت.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام  روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول؛ عیسی اسحاقی در جلسه شورای مدیران شرکت نفت ایرانول افزود: علیرغم این‌که اورهال (تعمیرات اساسی) پالایشگاه روغن‌سازی آبادان بعد از بیست سال به مدت دو ماه انجام شد و طی این مدت در آبادان تولید نداشتیم، توانستیم در شش ماه اول سال جاری به ٧٠ درصد رشد فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته که بی‌نظیرترین سال در تاریخ ایرانول با رشد اکثر شاخص‌ها بود، دست‌یابیم.

وی تأکید کرد: در ٦ سال گذشته گام‌های بزرگی در ایرانول برداشته‌ شده و در راستای برنامه‌های تدوین‌ شده استراتژی ٨ ساله ایرانول به‌پیش می‌رویم خوشبختانه فروش شرکت نفت ایرانول در سال گذشته از ١٣ هزار میلیارد ریال در سال ٩٦ به ٢١ هزار میلیارد ریال در سال ٩٧ رسید و با توجه به عملکرد شش ماه اول پیش‌بینی می‌شود فروش شرکت در سال جاری به بیش از ٣٥هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

اسحاقی تأکید کرد: پروژه خط ریلی حمل‌ونقل محصولات ایرانول که از جمله پروژه‌های در راستای استراتژی هشت‌ساله شرکت بوده هفته گذشته راه‌اندازی شد. ان شاالله کلیه محصولات صادراتی ایرانول ازاین‌پس با خط ریلی از پالایشگاه تهران به پایانه صادراتی ایرانول در بندر ماهشهر منتقل می‌شود که علاوه بر ایمن بودن، هزینه‌ها نیز کاهش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول تأکید کرد: طی ماه‌های آینده چند محصول جدید دیزلی و بنزینی با سطح کیفی بالا به بازار عرضه خواهد شد.

وی در مورد شفاف‌سازی در ایرانول گفت: سامانه شناسایی تامین کنندگان و پیمانکاران شرکت نفت ایرانول به‌منظور شفاف‌سازی، حذف واسطه‌های و مستندسازی به آدرس www.iranol.ir از سال گذشته راه‌اندازی شده که با استفاده از این سامانه، تامین‌کنندگان و پیمانکاران بدون واسطه و به‌صورت مستقیم، توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود را معرفی کرده و شرکت نفت ایرانول اقلام موردنیاز خود را از تولیدکنندگان یا تامین کنندگان به‌صورت مستقیم تهیه کرده و این امر موجب کاهش قیمت تمام‌شده و ایجاد ارزش‌افزوده برای شرکت نفت ایرانول می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha