• دوشنبه / ۸ مهر ۱۳۹۸ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98070806275
  • خبرنگار : 30054

۱۰ نمونه رپرتاژ آگهی موفق در حوزه رزرو بلیط

رپرتاژ

حتما برایتان پیش آمده که برای رزرو یا خرید بلیط سفر عبارت‌هایی را در گوگل جستجو و نتایج را بررسی کرده‌اید. در این میان، هر مطلبی که اعتماد شما را بیشتر جلب کند، می‌تواند در انتخاب شما تاثیرگذارتر باشد.

انتشار رپورتاژ آگهی یکی از موثرترین روش‌های جلب اعتماد کاربر و البته گوگل است که خود از اصول و قوانین مشخصی پیروی می‌کند که در مقالات متعدد به آن اشاره شده است.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

به گزارش ایسنا، با بررسی چند نمونه موفق در ایران که در سایت خبری ایسنا منتشر شده است، می‌توان به شیوه‌ای کاربردی به این موضوع پرداخت. در ادامه ۱۰ نمونه رپرتاژ آگهی که پلتفرم های رزرو بلیط منتشر کرده اند را بررسی می کنیم:

علی بابا

وبسایت علی بابا با تیتر "۷۳ درصد از خریداران به خدمات پشتیبانی اهمیت بیشتری می‌دهند" رویکردی متفاوتی را در انتشار رپرتاژ آگهی رقم زده است. به نوعی که تیتر مطلب بسیار خبری‌تر است و آمار جذابی را در اختیار دوستداران سفر قرار می‌دهد. علی بابا با موضوع داغ اهمیت به خدمات پشتیبانی به سراغ کاربران اینترنتی می‌رود. این برند از مزیت‌های خود نسبت به سایر رقبا در امر پشتیبانی می‌گوید و با ارائه نمونه‌ای از خدمات پشتیبانی حس اعتماد بیشتری در قلب مشتریان ایجاد می‌کند.

فلایتیو

فلایتیو با تیتر "جاهای دیدنی اطراف تهران کدامند؟" گردشگران را از سراسر ایران به دیدن جاذبه‌های طبیعی اطراف تهران دعوت می‌کند. تیتر بسیار جذاب است و در لید خبر نیز کلمات کلیدی به خوبی جای گرفته‌اند. جاذبه‌های طبیعی بکر در اطراف تهران همان چیزی است که دوستدارن سفر را به سمت خرید بلیط هواپیما به سمت تهران می‌کشاند و فلایتیو این نکته را به خوبی در متن رپرتاژ آگهی عنوان کرده است.

مستر بلیط

مستر بلیط تیتر مطلب را "همه چیز در رابطه با بازارهای شیراز" انتخاب کرده است. آگاهی بخشی در مورد مقاصد گردشگری یکی از روش‌های درست و قانع کننده مشتری برای خرید بلیط است. متن رپرتاژ آگهی به هرآنچه درباره بازارهای شیراز باید بدانید، می‌پردازد که استفاده از میان تیترها درک هر مطلب را برای خواننده ساده‌تر کرده است. کلمات کلیدی نیز با توجه به شیوه‌های سفر به شیراز انتخاب شده‌اند که کاربر را به یک کلیک به وبسایت مستر بلیط هدایت می‌کنند.

سفرزون

سفرزون با تیتر "به کجای ترکیه سفر کنیم" مستقیم به مقصد پرطرفدار گردشگری در فصل تابستان یعنی ترکیه اشاره کرده و در لید یا همان پاراگراف اول مطلب نیز این کلمه کلیدی را استفاده کرده است. در گام بعدی این برند به معرفی تورهای محبوب گردشگری در کشور ترکیه پرداخته و هر کدام را با جذابیت‌های فراوانی که دارد برای مخاطب توضیح داده است. سفرزون در انتخاب کلمات کلیدی مربوط به سفر که بک‌لینک‌ها بر روی آن قرار می‌گیرند نیز هوشمندانه عمل کرده و مناسب با خواسته کاربر آنها را در متن قرار داده است.

چارتر دات آی آر

این برند به شکل هوشمندانه‌ای کلمات کلیدی مورد نظر را در تیتر "۵ دلیل برتری خرید اینترنتی بلیط هواپیما" گنجانده است. در متن رپرتاژ آگهی نیز به موضوع مزایای خرید اینترنتی بلیط اشاره شده است. اینکه شما چگونه می‌توانید همه گزینه‌ها را به آسانی بررسی کرده و در نهایت ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید. چارتر متن را بر اساس پرسونای مخاطب هدف نوشته است؛ افرادی که با جستجوهای فراوان به دنبال بلیط ارزان می‌گردند.

قاصدک ۲۴

تیتر رپرتاژ آگهی با هدف حفظ کلمات کلیدی در کنار نام برند با عنوان " بلیط قطار قاصدک۲۴؛ خرید سریع، سفر آسوده" انتخاب شده است. قاصدک ۲۴ علاوه بر انتخاب یک تیتر هوشمندانه و جذاب، زیبایی قالب متنی رپرتاژ آگهی را نیز در نظر گرفته است. به شکلی که پاراگراف‌ها کوتاه و مختصر هستند و مطلب با استفاده از میان تیتر و فهرست بولت‌دار به خوبی به کام خواننده می‌نشیند. کاربر با مطالعه این متن هرآنچه درباره سفر با قطار باید بداند، دستگیرش می شود و با اعتماد کامل اقدام به خرید بلیط می‌کند.

سفرباتو

سفرباتو با تیتر "با بهترین اماکن دیدنی باکو و هند آشنا شوید" به سراغ کاربران اینترنتی رفته است. جالب اینکه این بار دو مقصد گردشگری در تیتر و لید خبر آورده شده تا طیف گسترده‌تری از کاربران را به سمت مطلب بکشاند. سفرباتو در این رپرتاژ آگهی بر اساس تقاضای مشتری به معرفی دو مقصد برتر گردشگری در باکو و دو مقصد جذاب در هند پرداخته است. گفتنی است هر مقصد با استفاده از میان تیترها به خوبی و با جزئیات حیرت‌انگیز برای مخاطب شرح داده شده است. کلمات کلیدی در متن نیز مستقیم به خیر تور باکو و تور هند اشاره می‌کند.

تورگردان

"چگونه ارزان سفر کنیم؟" این همان عبارتی است که شاید بسیاری از عاشقان سفر بارها و بارها آن را در گوگل جستجو کنند. انتخاب این تیتر برای متن رپرتاژ آگهی از سوی تورگردان هوشمندانه است. تورگردان در این مطلب به شیوه‌های صرفه‌جویی در هزینه سفر می‌پردازد و گردشگران را برای انتخاب سفرهای بعدی راهنمایی می‌کند. توصیه برای انتخاب بلیط ارزان هواپیما کاربران را برای خرید آن تشویق می کند. درست در همین مرحله کاربران برای خرید یا رزرو به وبسایت تورگردان هدایت می شوند.

تریپ

تریپ تیتر "علت ارزان بودن بلیط هواپیماهای داخلی در تابستان" را برای رپرتاژ آگهی انتخاب کرده است و در متن رپرتاژ آگهی این نکته را به خوبی بررسی می‌کند. با استفاده از میان تیترها ۴ مقصد پرطرفدار گردشگری در ایران که با بلیط ارزان می‌توان به آنجا سفر کرد، معرفی می شود و کلمات کلیدی دقیق و کاربردی کاربر را برای اقدام به خرید یا رزرو بلیط هواپیما به سایت تریپ دعوت می‌کند.

گت بلیت

گت بلیت با تیتر "اماکن دیدنی ناشناخته شهر مشهد" به مکان‌های ناشناخته توریستی ترین شهر ایران اشاره می‌کند. گت بلیت در این رپرتاژ آگهی به سراغ چیزی رفته است که شاید برای بسیاری از گردشگران و زائرانی که به مشهر سفر کرده اند و یا قصد سفر دارند، بسیار جذاب و شگفت‌انگیز باشد. هر جاذبه دیدنی با استفاده از میان تیتر در پاراگراف‌های جداگانه معرفی شده است. معرفی ساعات بازدید، آدرس و تاریخچه هر مکان بر جذابیت متن افزوده است.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپرتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.