• چهارشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98071008069
  • خبرنگار : 30054

بازاریابی محتوایی چگونه به کسب‌وکارها کمک می‌کند؟

رپرتاژ

امروزه صاحبان مشاغل و مدیران برندها به خوبی می‌دانند که بازاریابی محتوایی بیش از هر چیز دیگری نیاز آنان را برآورده می سازد. اما چرا بعضی شرکت ها نتایج بسیار شگفت‌آوری از بازاریابی محتوایی می گیرند ولی سایرین ظاهراً تلاش بیهوده می کنند. بیایید با هم به رازهای پنهان بازاریابی محتوا نگاهی بیندازیم.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

به گزارش ایسنا، بازاریابی محتوایی هر روز رو به گسترش است و علت آن نتایج حیرت‌آوری است که برندها را شگفت زده می کند. تولید محتوای مرتبط و با کیفیت، برای ایجاد رابطه با مشتریان و در نتیجه دستیابی به اهدافی که در ذهن دارید، روشی ثابت شده است.

بازاریابی محتوایی به مردم کمک می کند صنعت شما را بهتر درک کنند، از طرفی شرکت شما نیز این فرصت را به دست می آورد تا راه حل هایی برای حل مشکلات مخاطبانش ارائه کند. همچنین بازاریابی محتوایی راهی است برای نشان دادن شخصیت شما و به مخاطبان اجازه می دهد بدانند در صورت خرید از شما چه فوایدی نصیب شان می شود. این کار اعتماد و اعتبار ایجاد می کند و ترافیک سایت و شبکه‌های اجتماعی شما را بالا می‌برد.

برای یک شروع موفقیت‌آمیز در بازاریابی محتوایی ابتدا باید قصد خرید مشتری خودتان را به خوبی درک و برای هر مرحله از آن محتوایی مرتبط تولید کنید. امروزه کارشناسان بازاریابی بیشتر از پیش روی بازاریابی محتوا سرمایه‌گذاری می‌کنند. بر اساس پژوهشی که به تازگی در دانشگاه استنفورد انجام گرفته است در حال حاضر ۸۹% از کارشناسان بازاریابی در آمریکا بازاریابی محتوایی را به کار می‌گیرند و حدود ۷۵% از آن‌ها تصمیم گرفته‌اند در سال ۲۰۱۹ بیشتر از قبل محتوا تولید کنند.

به عقیده کارشناسان، موفقیت و پیروزی در دنیای دیجیتال مارکتینگ نیازمند بهره‌مندی از یک استراتژی موفق در بازاریابی محتوایی است. اما شالوده آن بر چهار ستون بنا شده که شاید بتوانیم آنها را اینگونه دسته‌بندی کنیم:

۱.داشتن یک استراتژی محتوای مکتوب

۲.داشتن انتظارات واقعی

۳.داشتن ساز و کاری مناسب برای سنجش محتوای تولید شده

۴.پایبندی همه کارکنان سازمان به بازاریابی محتوایی

اما جالب است بدانید که بازاریاب‌های موفق یک نکته دیگری را هم در نظر می‌گیرند، درست حدس زدید! جذب مخاطبان جدید. با این حال، جذب مخاطبان جدید برای محتوایی که تولید می‌کنید کار ساده‌ای نیست. از آن جایی که کارشناسان بسیاری به اهمیت بازاریابی محتوایی واقفند، باید محتوای زیاد و بسیار با کیفیتی تولید کنید تا قابل رقابت باشد و باعث بشود مخاطبان دوباره به سایت شما سر بزنند. پیوسته محتوا تولید کنید و صبور باشید.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.