• شنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98071309872
  • خبرنگار : 30054

کدام برندهای خودرویی در انتشار رپرتاژ آگهی موفق عمل کرده‌اند؟

رپرتاژ

این روزها لزوم حضور در فضای مجازی و انتشار رپرتاژ آگهی برای برندهای خودرویی بیش از هر زمان دیگری در دنیای دیجیتال مارکتینگ احساس می‌شود؛ چرا که، فضای رقابت از بازارهای سنتی به سوی خریدهای اینترنتی سوق داده شده و این کاربران اینترنتی هستند که با نظرات و پیشنهادات خود در امر خرید تاثیرگذار هستند.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

به گزارش ایسنا، انتشار رپرتاژ آگهی با رعایت اصول و قوانین حاکم بر آن می‌تواند بر رتبه الکسا و ایجاد ترافیک وب‌سایت‌های خودرویی موثر واقع شود. اکنون با بررسی ۸ نمونه رپرتاژ آگهی موفق که در سایت خبری ایسنا منتشر شده است، به عملکرد آنها در مسیر موفقیت می پردازیم:

مدیران خودرو

مدیران خودرو با تیتر "لیست همسفران جام جهانی ۲۰۱۸ پرتعدادتر شد" با پیروی از ترند روز سعی کرد تا کمپین خود را تحت عنوان "هیجان جام جهانی با مدیران خودرو" در میان کاربران گسترش دهد و در این مسیر نیز بسیار موفق بود. این برند در یک گزارش ویژه خبری از نحوه شرکت در کمپین و انتخاب برندگان گزارش می‌دهد و با تعدادی عکس از مراحل قرعه‌کشی اعتماد بیشتری را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

نیسان

شرکت جهان نوین آریا با تیتر "موفقیت‌های نیسان ایکس تریل در کسب رضایت مشتریان" پا به عرصه رقابت در فضای مجازی گذاشت. همانطور که در مطلب"چرا وب‌سایت های فروش خودرو به رپورتاژ آگهی نیاز دارند؟" درباره نحوه نوشتن رپرتاژ برای برندهای خودرویی توضیح دادیم، این برند با بررسی و مقایسه نیسان ایکس تریل در مقابل دیگر پرچم داران بازار، بنابر گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران کاربران را به خرید از محصول خود تشویق می‌کند. آمار و ارقام خوبی در متن رپرتاژ آمده و انتخاب کلمات کلیدی نیز کاربردی و موثر است.

نگین خودرو

نماینده رسمی محصولات رنو در ایران با تیتر "رونمایی نگین خودرو از شرایط فروش مشارکتی محصولات رنو" شرایطی از فروش محصولات را در قالب گزارش برای کاربران و مشتریان معرفی می‌کند. در متن رپرتاژ هر میانتیتر، شرایط خرید محصول جداگانه‌ای را به طور کامل معرفی می‌کند و کلمات کلیدی در متن به خوبی جای گرفته‌اند.

خودروسازان بم

این شرکت در مطلبی تحت عنوان "عرضه خودروی شاسی بلند جیلی توسط خودروسازان بم" به افتتاح نخستین نمایشگاه مرکزی برند جیلی پرداخته است. در این رپرتاژ آگهی آمار و ارقامی از نمایندگی‌های مختلف این برند در شهرهای مختلف ایران عنوان شده است که برای مخاطب جذاب است. استفاده از عکس در رپرتاژ نیز به میزان جذابیت بصری آن افزوده و کلمات کلیدی تیتر و لید خبر نیز مطابق با نیاز و علاقه کاربران انتخاب شده است.

سایپا

روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا با تیتر "دستاوردها و موفقیت‌های گروه سایپا در ۶ ماه گذشته" به موفقیت‌های خود در تولید و افزایش فروش پرداخته است. گزارش بر پایه آمار و ارقام همواره برای مخاطب جالب است و این متن نیز از این اصل پیروی می‌کند. بهبود کیفیت نیز همان چیزی است که مشتری بیش از پیش به دنبال آن است و در متن رپرتاژ به افزایش کیفیت محصولات اشاره شده است.

ایرتویا

شرکت ایرتویا با تیتر "بازگشت شاسی بلندهای لوکس به بازار ایران" به معرفی آخرین مدل از لکسوس RX می‌پردازد و از مزیت‌های این محصول نسبت به رقبا و مدل‌های پیشین می‌گوید. بررسی و مقایسه این مدل با دقت تمام و با توجه به نیاز و علاقه مخاطب در متن انجام شده و چگالی کلمات کلیدی در متن نیز به خوبی رعایت شده است. با توجه به اینکه گزینه اقدام به خرید برای مشتری در متن رپرتاژ آگهی باید لحاظ شود، بک لینک دقیقا بر روی واژه وب‌سایت ایرتویا برای آگاهی مشتری از شرایط خرید در نظر گرفته شده است.

پرشیا خودرو

پرشیا خودرو با تیتر "کمک پرشیا خودرو به زلزله زدگان غرب کشور" در راستای حفظ مسئولیت اجتماعی به گزارشی از عملکرد شرکت در زلزله غرب کشور پرداخته است. پرشیا خودرو در جامعه‌ای که به آن خدمت می‌کند، با حفظ اخلاق کسب و کار نقش خود را در حوزه اجتماع در این رپرتاژ آگهی به خوبی نشان می‌دهد. انتخاب کلمات کلیدی در تیتر و متن نیز بر این اساس به درستی انجام گرفته است.

اطلس خودرو

اطلس خودرو با پیروی از کمپانی کیا به حمایت رویدادهای ورزشی می پردازد و با انتخاب تیتر "چالش ورزشی اطلس خودرو برای جام ملت‌های اروپا" نقش این شرکت را در برگزاری کمپین‌های حمایتی از ورزش نشان می‌دهد. این شرکت به دنبال ترندهای روز است و این موضوع برگ برنده آن در انتشار رپرتاژ خبری خواهد بود. همچنین در متن رپرتاژ، بک لینک به صورت مستقیم بر روی آدرس وب‌سایت این شرکت قرار گرفته تا کاربران برای آگاهی از شرایط کمپین به وب‌سایت شرکت هدایت شوند.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌ بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپرتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.