• یکشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98071410721
  • خبرنگار : 30054

بازاریابی محتوایی چه تاثیری بر سئو و ترافیک سایت دارد؟

بازاریابی محتوایی چه تاثیری بر سئو و ترافیک سایت دارد؟

همان‌طور که می‌دانید امروزه بازاریابی محتوایی نقش حیاتی در افزایش آگاهی از برند ایفا می‌کند و یکی از بهترین راهکارهای دیده شدن در فضای مجازی است.

اگر بخواهیم واقع‌بینانه به مسئله نگاه کنیم، باید بگوییم که این را گوگل بر اساس اعتمادی که کاربران به وب‌سایت می‌کنند، تشخیص می‌دهد. به بیان دیگر، هر چقدر بتوانید اعتماد گوگل را بیشتر جلب کنید، محتوای شما در معرض دیدی مخاطبان بیشتری قرار می‌گیرد و این موضوع به افزایش بازدید و رتبه وب‌سایت شما می‌انجامد.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

برای این که وب‌سایت شما بالاترین رتبه‌بندی در موتورهای جستجو را داشته باشد، باید به گونه‌ای خاص بهینه‌سازی شده باشد. از طرفی، باید محتوایی تولید کنید که مردم به اشتراک آن در فضای مجازی تمایل داشته باشند. در ادامه مطلب چند راهکار ساده به منظور بالا بردن ترافیک سایت ارائه می‌شوند که بهتر است آن‌ها را به کار ببندید:

کلیدواژه‌های هدف را تعیین کنید

اولین قدم شناسایی کلید واژه‌هایی است که فکر می‌کنید کاربران ممکن است دنبال آن‌ها بگردند. بهتر است چند کلیدواژه نزدیک به هم انتخاب کنید تا محتوا طبیعی‌تر به نظر برسد.

کلیدواژه‌ها را در متن به درستی به کار ببرید

وقتی کلیدواژه‌ها را تعیین کردید، باید محل درست جاگذاری آن را بدانید و آن‌ها را به گونه‌ای در متن به کار ببرید که با موتورهای جست‌وجو سازگار باشند و رتبه‌بندی سایت را بالا ببرند. یکی از محل‌های مهم، عنوان مطلب است که به کاربران می‌گوید متن درباره چیست. گنجاندن کلیدواژه‌ها در متن بین سه تا پنج بار نیز بسیار اهمیت دارد.

محتوایی تولید کنید که ارزش بازنشر داشته باشد

محتوا در استراتژی بازاریابی محتوایی باید به اندازهای منحصر به فرد، عمیق یا طنزآمیز باشد که مخاطب شما دوست داشته باشد آن را با دیگر دوستانش به اشتراک بگذارد. همچنین این محتوا باید مفید و کاربردی باشد، به کاربردن اینفوگرافی نیز جذابیت زیادی دارد و مخاطبان جذابیت‌های بصری آن را می‌پسندند. البته بهتر است مخاطب خودتان را بشناسید و بدانید کدام قالب محتوایی وی را بیشتر جذب می‌کند.

محتوا را ارتقاء دهید

اگر می خواهید ارتباطات آنلاین خودتان را گسترش بدهید و در بازاریابی محتوایی موفق شوید، سعی کنید با کسانی ارتباط برقرار کنید که می‌توانند بر مخاطبان تأثیر بگذارند. هر چه افراد بیشتری مطالب شما را به اشتراک بگذارند یا لینک آن را روی سایت یا وبلاگ خودشان بازنشر دهند، رتبه‌بندی شما در موتورهای جستجوگر بالاتر می‌رود. وقتی همه این ترفندها را به کار بگیرید، می‌توانید به بهبود سئو و بالا رفتن رتبه‌بندی سایت امیدوار باشید.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha