• دوشنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98071511328
  • خبرنگار : 30054

خرید تجهیزات اداری استوک

خرید تجهیزات اداری استوک

تلفن یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین دستگاه‌ها در دفاتر اداری است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایده‌آل گستر، در هر دفتر کاری می‌توانید یک یا چند تلفن را روی میزها مشاهده کنید. با توجه به تعداد زیاد تلفن مورد نیاز در دفاتر کاری بسیاری از مدیران به فکر تهیه تلفن اداری استوک هستند. علاوه بر تلفن، سایر ماشین‌های اداری مانند سانترال نیز قیمت بالایی دارند و بسیاری به فکر خرید دستگاه سانترال دست دوم برای دفتر خود هستند. در ادامه قصد داریم به اهمیت استفاده از دستگاه مرکز تلفن سانترال در اماکن تجاری بپردازیم:

 همان‌طور که می‌دانید کارکرد تلفن‌های اداری با انواع خانگی متفاوت است. حتما شما هم در هنگام تماس با ادارات و شرکت‌های مختلف پیغام گویایی که داخلی‌های مختلف را به‌طور خودکار معرفی می‌کند و از شما می‌خواهد شماره داخلی مورد نظر خود را شماره‌گیری کنید مواجه شده‌اید. این پیغام چگونه پخش می‌شود و با چه مکانیزمی شما مستقیما به شخص مورد نظر وصل می‌شوید؟

سانترال چیست؟

برای پاسخ به این سوال باید دستگاه سانترال را بشناسیم. دستگاه مرکز تلفن سانترال از جمله ماشین‌های اداری است که می‌تواند بهره‌وری از خطوط تلفن را تا حد زیادی بهبود بخشد و مدیریت خطوط چندگانه را آسان‌تر کند. همچنین به مشتریان کمک می‌کند تا بدون پیچیدگی بتوانند تماس خود را با شخص مورد نظر در شرکت برقرار کنند. علاوه بر این کادر اداری دفتر نیز می‌توانند بدون هزینه با هم ارتباط داخلی برقرار کنند تا از هرج‌ومرج و رفت‌وآمد بی‌جا در شرکت جلوگیری شود.

روی مرکز سانترال عموما از تلفن‌های مخصوص سانترال استفاده می‌شود اما از تلفن‌های معمولی (تلفن‌های خانگی) نیز می‌توان روی داخلی آنالوگ آن استفاده کرد؛ اما باید توجه داشت که تلفن‌های معمولی قابلیت‌های تلفن سانترال را ندارند و استفاده از آن‌ها موجب محدودیت کاربر می‌شود.

دستگاه‌های سانترال از نظر ظرفیت به دو نوع کم‌ظرفیت و پرظرفیت تقسیم می‌شوند. دستگاه‌های کم‌ظرفیت همان‌طور که از نام آن‌ها پیداست، مناسب برای دفاتر کوچک تا متوسط هستند و از تعداد کمتری خط شهری و داخلی پشتیبانی می‌کنند، به همین دلیل قیمت پایین‌تری نیز دارند. دستگاه‌های سانترال پرظرفیت مناسب برای اماکن بزرگ تجاری با تعداد خطوط شهری و داخلی بالا هستند. این‌گونه دستگاه‌ها، از قیمت بالاتر و امکانات بیشتری برخوردارند.

پاناسونیک یکی از برندهای تولیدکننده محصولات مخابراتی و اداری است که محصولات با کیفیت خود را به اکثر کشورهای دنیا صادر می‌کند. حتما شما هم از محصولات این برند در منازل خود استفاده کرده‌اید و از کیفیت آن آگاه هستید.

ایده‌آل استوک

اگر به دنبال خرید محصولات اداری استوک هستید باید آن را از مرکزی معتبر و مجاز تهیه کنید تا در صورت برخوردن به مشکل و ایراد در دستگاه بتوانید آن را بازگردانید. ایده‌آل گستر نمایندگی مجاز پاناسونیک در ایران با سابقه بیش از 10 سال فعالیت در زمینهٔ فروش و تعمیرات محصولات اداری، اقدام به راه‌اندازی سایت ایده‌آل استوک کرده است.

شما می‌توانید کالاهای اداری مورد نیاز خود را همراه با ضمانت اصل بودن کالا و ۶ ماه گارانتی از ایده‌آل استوک تهیه کنید. تمامی اجناس ارائه‌شده در این مرکز دارای مهلت تست بوده و در صورت پیش آمدن مشکل می‌توانید محصول را به شرکت بازگردانید. علاوه بر این شما می‌توانید در صورت نیاز کالاهای نو و آکبند مورد نیاز مجموعه اداری خود را نیز از این شرکت تهیه کنید.

تعمیرات پاناسونیک

در صورت بروز خرابی و مشکل در محصولات مخابراتی امنیتی پاناسونیک، می‌توانید به واحد تعمیرات ایده‌آل گستر مراجعه کنید. تعمیرات در این مرکز در کوتاه‌ترین زمان ممکن و مطابق با نرخ‌های تصویب‌شده توسط اتحادیه مخابراتی انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس وب‌سایت stock.idehal.org مراجعه و یا باتلفن  ۰۲۱۸۱۰۱۰ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha