• دوشنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۸ / ۱۷:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98071511823
  • خبرنگار : 30054

خرید رپرتاژ آگهی؛ اهرم قدرتمند بازاریابی محتوایی

رپرتاژ

وبلاگ‌نویسی یکی از مولفه‌های اصلی بازاریابی محتوایی است، ولی تنها با نوشتن و انتشار مطالب در وبلاگ‌ها به چند دلیل نمی‌توان آن را بدون در نظر گرفتن مزیت‌های خرید رپرتاژ آگهی به عنوان اصلی‌ترین استراتژی‌ بازاریابی محتوایی قرار داد. انتشار پست‌های وبلاگی می‌تواند به میزان قابل توجهی به آگاهی مخاطبان از برند شما منجر شود، اما این همان چیزی نیست که برای افزایش فروش نیاز دارید.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

به گزارش ایسنا، آن دسته از وبسایت هایی که برای افزایش رتبه و بهبود سئو به بازاریابی محتوایی می‌پردازند و مقالات مفید را در بخش بلاگ منتشر می‌کنند، به اهرمی قدرتمند نیاز دارند تا محتوای آنها بیشتر در معرض دید مخاطب قرار گیرد. در ادامه برای درک بیشتر این موضوع به چند واقعیت تلخ در بازاریابی محتوایی اشاره می‌شود.

وبلاگ‌نویسی با فروش همراه نیست

وبلاگ‌نویسی به‌تنهایی توانایی فروش محصول شما را نخواهد داشت. حتی اگر در تمامی وبلاگ‌های خود یک دکمه قرمز بزرگ "از ما خرید کنید" قرار دهید، حتی اگر محصولات به درد بخوری داشته باشید، احتمالا بیشتر از چند فروش کوچک تجربه نخواهید کرد. زیرا روش کار جور دیگری است.

وبلاگ‌نویسی به تنهایی منجر به ارتقاء وب‌سایت نمی‌شود

شاید سال‌ها قبل با نوشتن و انتشار یک مطالب در وبلاگ می‌توانستید منتظر حجم عظیمی از ترافیک در سایت‌تان باشید. دیگر از این خبرها نیست. روزانه میلیون‌ها پست به اشتراک گذاشته می‌شوند؛ به‌طوری‌ که شاید عمر یک فرد برای خواندن پست‌های یک روز کفایت نکند. بنابراین تنها با انتشار یک مقاله انتظار خیل عظیمی از جذب مخاطب را نداشته باشید.

وبلاگ‌نویسی پله نخست است؛ نه پله پایانی!

تعداد دفعاتی که شاهد تلاش مستمر افراد برای تولید یک وبلاگ و اشتراک‌گذاری آن و سپس رها کردن این پست و رفتن سراغ پست دیگر بوده‌ایم، خارج از تصور است. واقعا با این روش کاری از پیش نخواهید برد.

اگر بازاریابی محتوایی را به مانند سنگ‌هایی در عرض رودخانه در نظر بگیرید؛ در یک طرف رودخانه مشتری بالقوه شما و در طرف دیگر آن فروش ایستاده است، وبلاگ‌نویسی تنها یکی از این سنگ‌هاست. آنچه باید به آن توجه داشته باشید این است که با رودخانه عریضی سروکار دارید و مشتری شما گرایش چندانی برای خیس شدن ندارد. بنابراین همه سنگ‌ها را بایستی به‌ درستی پیش پای وی قرار دهید.

بنابراین اگر تمامی انرژی خود را برای وبلاگ‌نویسی گذاشته‌اید، باید بدانید که شما گام اول را در ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوایی برداشته‌اید.

این قدم‌ها در صورتی مفید خواهند بود که در کنار هم بوده و درراستای بازاریابی محتوایی با یکدیگر همکاری کنند تا روی کسب‌وکار شما اثرگذار باشند.

یکی از سنگ‌های بزرگی که برای رد شدن از این رودخانه عریض می‌توانید پیش پای مخاطبتان قرار دهید، رپرتاژ آگهی است. به بیان کلی، انتشار رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های افزایش رتبه وب‌سایت و بهبود سئو است که بسیاری از کارشناسان بازاریابی و سئو آن را توصیه می‌کنند. اینکه مطلب شما در یک وب‌سایت خبری پربازدید منتشر شود، طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به وب‌سایت شما هدایت می‌کند. این کار زمان لازم برای ارتقاء جایگاه وب‌سایت در نتایج جستجو را به میزان قابل توجهی به حداقل می‌رساند. چرایی این روش به وجود بک لینک‌ها در سایت ناشر بستگی دارد که کاربران را با توجه به کلمات و عبارت‌های کلیدی مشخص به وب‌سایت شما هدایت می‌کند.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.