• یکشنبه / ۲۱ مهر ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98072116005
  • خبرنگار : 30054

هتل و بلیط سفر را از یکجا رزرو کنید

هتل و بلیط سفر را از یکجا رزرو کنید

برنامه‌ریزی برای سفر برای بسیاری از ما بار روانی سنگینی از خرید بلیط گرفته تا انتخاب محل اقامت و رزرو هتل به همراه دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام علی بابا، حالا اگر مقصد سفرمان یک کشور خارجی هم باشد، پروسه رزرو اینترنتی هتل و داشتن کارت اعتباری هم به این دغدغه‌ها اضافه می‌شود. علی بابا تنها درگاه فروش آنلاین بلیط و رزرو اینترنتی هتل به طور همزمان، شرایطی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند بدون کمترین نگرانی بلیط سفر و هتل خود را به صورت آنلاین و باساده‌ترین و سریع‌ترین روش به صورت شبانه‌روزی تهیه کنند.

شرکت سفرهای علی بابا با ارائه بهترین قیمت‌ها و پشتیبانی ۲۴ ساعته وامکان پرداخت ریالی برای رزرو اینترنتی هتل‌های خارجی رتبه یک سفر را از آن خود کرده است.

همچنین از زمانی که قصد سفرکرده‌اید و نیاز به راهنمایی دارید، از خرید بلیط گرفته تا رزرو اینترنتی هتل‌های داخلی و خارجی، پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم ۲۴۷ نفره مرکز پشتیبانی علی بابا همراه شما هستند و به سوالات شما پاسخ می‌دهند.

برای رزرو اینترنتی هتل تنها کافیست وارد پروفایل کاربری خود شده و کشور و شهر مورد نظر خود را جستجو کنید. به عنوان مثال اگر قصد رزرو هتل مسکو را دارید، پس از مشاهده تعداد هتل‌های موجود در سامانه، می‌توانید لیست هتل‌ها را بر اساس بالاترین امتیاز، بیشترین قیمت و کمترین قیمت مرتب کنید و پس از انتخاب هتل، هزینه را با کارت شتاب ایرانی پرداخت کنید.

اگر قصد سفر به آذربایجان و اقامت در باکو را دارید، پس از جستجوی رزرو هتل باکو و مشاهده لیست هتل‌ها و قیمت‌های موجود، حتی می‌توانید موقعیت مکانی هتل‌ها را بر اساس نقشه مشاهده کنید.

از رزرو هتل استانبول علی بابا گرفته تا رزرو اینترنتی هتل‌های داخلی، هتل‌ها در سامانه علی بابا بر اساس رنج قیمت، درجه (یک تا پنج ستاره)، منطقه (اگر با مناطق شهر مقصد آشنا هستید، می‌توانید هتل‌های موجود در یک منطقه خاص را مشاهده کنید)، محبوبیت (از یک تا ۱۰ بر اساس نظرات کاربران) و امکانات (مثلا استخر، پارک و…) معرفی می‌شوند. پس اگر قصد سفرهای داخلی و خارجی را دارید به همان سادگی که بلیط سفر را علی بابا می‌خرید، هتل خود را نیز از علی بابا رزرو کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha